بازدید 2367

سرنوشت سرکردۀ النصره لبنان چه شد؟

مدیر دفتر العالم در سوریه تأکید کرد نبرد دامنه های عرسال، ساعت های پایانی خود را طی می کند.
کد خبر: ۷۱۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۹ 29 July 2017
 مدیر دفتر العالم در سوریه تأکید کرد نبرد دامنه های عرسال، ساعت های پایانی خود را طی می کند.

العالم –حسین مرتضی اطلاعات مهمی درباره نبرد دامنه های عرسال و مخصوصا سرنوشت ابومالک التلی سرکرده جبهه النصره ارائه و تاکید کرد وی در حال حاضر در منطقه ای با مساحت فقط 9 کیلومتر بین منطقه گردشگری و وادی حمید امکان تردد دارد و نیروهای مقاومت علاوه بر تنگ کردن حلقه محاصره النصره، همه اتاق های عملیاتی که تعدادشان به 6 تا می رسید منهدم کردند و فقط یک اتاق عملیات که متعلق به التلی است باقی مانده است.

مرتضی خاطرنشان کرد تروریست هایی که همراه التلی باقی مانده اند تعدادشان حدود 200 نفر است و به نقل از منبعی در اتاق عملیات مقاومت اعلام کرد بین 140 تا 150 تروریست النصره به هلاکت رسیده اند و اجسادشان در اختیار نیروهای مقاومت است.

مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه درباره تعداد تروریست های گروه معروف به گردان های شام که سلاح خود را زمین گذاشته و به منطقه گردشگری رفته اند گفت تعداد آنها 200 نفر بوده است.

وی در ادامه توضیح داد که این افراد بدون اسلحه از این منطقه به داخل سوریه و احتمالا حومه ادلب منتقل خواهند شد زیرا بر اساس همین توافق به منطقه گردشگردی راه یافتند و جانشان در امان ماند.

مرتضی خاطرنشان کرد این اتفاق در نوع خود دستاوردی مهم است زیرا مقاومت توانست 200 جنگجو را از وسط معرکه بیرون بکشد که تاثیر بسزایی در کاهش روحیه گروه های مسلح داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل