بازدید 3073
۱
واکنش

سرمربی آزمون،پیشنهاد لاتزیو به سرداررادروغ خواند!

این نشان می دهد که به نظر بردیف هنوز به رغم اخبار مختلف در رسانه های معتبر ایتالیا ، نامه رسمی به کازان ارسال نشده است!
کد خبر: ۷۱۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 28 July 2017
سرمربی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه سرانجام به پیشنهاد لاتزیوی ایتالیا برای جذب شاگرد ایرانی و موردعلاقه‌اش واکنش نشان داد و در جمله ای عجیب صحت آن را زیر سوال برد!

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از اسپورت روسیه، سرمربی تیم روبین‌کازان اعلام کرد که هیچ حرفی در خصوص جدایی احتمالی سردار آزمون، یوناتان و ماکسیم ندارد و اخبار رسانه‌ها نیز در رابطه با آنها صدق نمی‌کند.

قربان بردیف در پاسخ به پرسشی درباره صحبت‌های زیادی که در مورد انتقال سردار آزمون به لاتزیوی ایتالیا و حضور یوناتان و ماکسیم در لوکوموتیو مسکو و حفظ آنها به خاطر شرایط مالی جوانمردانه مورد نظر یوفا اظهار داشت: نمی‌دانم شما درباره چه چیزی حرف می‌زنید. تمام اخباری که در رسانه‌ها نوشته شده‌اند به من ارتباطی ندارند. پس از دریافت پیشنهادها می‌توانیم صحبت کنیم. این نشان می دهد که به نظر بردیف هنوز به رغم اخبار مختلف در رسانه های معتبر ایتالیا ، نامه رسمی به کازان ارسال نشده است!

سرمربی تیم روبین‌کازان در خصوص 2 شکست متوالی در فصل جدید لیگ برتر روسیه و نزدیک شدن این تیم به مدل موردنظرش گفت: هنوز تا رسیدن به فرم ایده‌آل فاصله داریم. در خط حمله خواسته‌های بسیار زیادی داریم اما اصلاحات در تیم دیده می‌شوند. نگاه ما به آینده مثبت است. عدم کسب امتیاز در 2 بازی اخیر خوب نیست با این حال وحشتی نداریم و با آرامش مهیای بازی با آرسنال می‌شویم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من که هزار بار گفتم اینا همه شایعس چند رو طارمی بحثه شایعشون بود بد سردار بدش معلوم نی کی باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان