بازدید 4000
پیش بازی

لشگرکشی استقلال۹۶ به آبادان با کلی غایب سربازغایب ومجروح

علیرضا منصوریان برای اینکه بازیکنی در کنار پژمان منتظری در قلب خط دفاعی بگذارد، مجبور به استفاده از روزبه چشمی است، بازیکنی که یک سال و نیم در دیدار رسمی به میدان نرفته و باید دید می‌تواند در پست غیرتخصصی خود سربلند از زمین خارج شود یا نه.
کد خبر: ۷۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 28 July 2017
در ادامه بازی‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، چهار دیدار دیگر برگزار می‌شود تا پرونده این هفته بسته شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز دوم از هفته اول هفدهمین دوره لیگ برتر چهار دیدار دیگر امروز (جمعه) در شهرهای آبادان، تبریز، شهر قدس و اصفهان برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استقلال میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

در حالی از استقلال 96 رونمایی می‌شود که این تیم با لشگری غایب به آبادان رفته است. کمیته انضباطی امید نورافکن، مهدی قائدی و سیدمجید حسینی را به دلیل عدم حضور در اردوی تیم امید محروم کرده است، از طرفی، پادوانی، مگویان، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند. علیرضا منصوریان برای اینکه بازیکنی در کنار پژمان منتظری در قلب خط دفاعی بگذارد، مجبور به استفاده از روزبه چشمی است، بازیکنی که یک سال و نیم در دیدار رسمی به میدان نرفته و باید دید می‌تواند در پست غیرتخصصی خود سربلند از زمین خارج شود یا نه. 

لشگرکشی استقلال۹۶ به آبادان با کلی غایب سربازغایب ومجروح

استقلال در پست هافبک دفاعی تنها امید نورافکن را در اختیار دارد، چرا که امید ابراهیمی و فرشید باقری مصدوم هستند. مجتبی جباری هم به خاطر عدم آمادگی کامل در این دیدار حضور ندارد و در مجموع استقلال با این همه غایب باید در گرمای آبادان به مصاف نفت برود. نفتی‌ها هم با روی کار آمدن فراز کمالوند بازیکنانی زیادی را جذب کرده است. 

سزار، امید جهانبخش، امین پورعلی، داود نوشی‌صوفیانی، فرید بهزادی کریمی، لوسیانو پریرا، محسن حمیدی، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، وحید اسماعیل‌بیگی و کرار جاسم بازیکنانی هستند که به نفت پیوسته‌اند. مسلماً با این خریدها، مدیران و البته هواداران پرشور آبادانی که مشهور به برزیلی‌های ایران هستند، از تیم‌شان نتیجه می‌خواهند، نفتی‌ها که دوست دارند فصل را با پیروزی برابر استقلال شروع کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی