بازدید 2780

بازداشت بیش از ۱۰۰ فلسطینی در مسجد الاقصی

کد خبر: ۷۱۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 28 July 2017
دفتر اوقاف قدس اشغالی بامداد جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیست شامگاه پنجشنبه با یورش به تحصن کنندگان در مسجدالاقصی بیش از یکصد نفر از آن ها را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز, در بیانیه دفتر اوقاف قدس اشغالی آمده است: نظامیان صهیونیست به تحصن کنندگان در مسجدالقبلی در اقصی حمله کردند.
 
براساس این گزارش, ده ها تن از تحصن کنندگان نیز در پی حمله و اصابت گلوله های پلاستیکی در ورودی باب المغاربه مسجد الاقصی زخمی شدند.
 
پیشتر منابع فلسطینی گزارش داده بودند که در یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزارن فلسطینی در مسجدالاقصی دستکم 113فلسطینی زخمی شدند.
 
ریاض المالکی وزیر خارجه فلسطین در نشست فوق العاده اتحادیه عرب گفته بود که خشونت ها در قدس تنها با از بین رفتن اشغال رژیم صهیونیستی پایان خواهد یافت.
 
تنش ها در فلسطین اشغالی از روز جمعه 23 تیرماه براثر درگیری میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی و در پی آن بستن درهای مسجدالاقصی به دستور 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.
 
اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در بستن درهای مسجد الاقصی و نصب درهای الکترونیکی بر دروازه های آن،‌ خشم مسلمانان را برانگیخت.
 
مقام های فلسطینی پیش تر از جامعه جهانی خواسته بودند تا با فشار بر رژیم صهیونیستی از افزایش خشونت ها علیه فلسطینیان و مقدسات آن، جلوگیری کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار