بازدید 3672

ایجاد تحول در اقتصاد کشور با هماهنگی تیم اقتصادی کابینه دوازدهم

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است رئیس جمهور می‌تواند با هماهنگی تیم اقتصادی کابینه خود مشکلات معیشتی مردم را حل کند.
کد خبر: ۷۱۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 27 July 2017
امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص شاخصه های کابینه دوازدهم گفت: کابینه دولت گذشته روحانی به لحاظ اقتصادی هماهنگ نبود از این رو نتوانست ایجاد تحول کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت دوازدهم باید هماهنگی تیم اقتصادی کابینه را به عنوان مهم ترین عنصر مد نظر قرار دهد، عنوان کرد: بحث معیشت، اشتغال، ازدواج و سایر مشکلات مردم صرفا با یک تیم اقتصادی عملگرا و تحول گرا برطرف می شود.

وی در ادامه فعالیت تیم دفاعی دولت یازدهم را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: عملکرد تیم دفاعی دولت یازدهم بسیار خوب بود و تحولات زیادی در این دولت صورت گرفت به خصوص در بحث صنایع موشکی بسیار خوش درخشید و نشان داد جمهوری اسلامی ابرقدرت منطقه ای و بین المللی است.

وی در ادامه با یادآوری این موضوع که جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه موشکی جلوتر بوده و جزء 5 کشور نخست دنیا است، بیان داشت: نظر کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد سردار دهقان در وزارت دفاع بسیار مثبت است و سایر افراد کابینه نیز باید از میان بافکر، اثرگذار، تحول گرا، عملگرا و خستگی ناپذیر باشند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اثرگذاری وضعیت دفاعی کشورمان در امنیت منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی توانست با بهره گیری از وزیری همچون سردار دهقان که عملکرد بدون حاشیه ای در دولت یازدهم داشت، باعث ایجاد امنیت در داخل و خارج از کشور شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل