بازدید 3050

برانکو:این فصل جام بیشتری می خواهیم

کد خبر: ۷۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 26 July 2017
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان مدعی شد تیمش در فصل پیش‌ِرو به‌دنبال بیشترین قهرمانی است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: ما مقدمه این فصل را با بازی خیلی قشنگ با نفت تهران در سوپرجام شروع کردیم. خیلی خوشحالم به‌خاطر اولین قهرمانی در فصل جدید. ما پرسپولیس هستیم و طبیعی است تمام فشارهایی که به ما و بازیکنان می‌آید تحت کنترل‌مان قرار داشته باشد.

برانکو با اشاره به بازی تیمش مقابل فولاد تصریح کرد: در مورد بازی ما با فولاد تجربه‌ام می‌گوید که این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست، به‌ویژه اینکه در خانه برگزار می‌شود، دلیلش این است که ما قهرمان قاطع فصل پیش هستیم و اگر شما لیگ‌های معتبر دنیا را دنبال کنید می‌بینید همیشه تیم‌های قهرمان در فصل جدید با سخت‌ترین بازی‌ها مواجه می‌شوند. در خیلی از لیگ‌ها در همان هفته‌های ابتدایی بارها اتفاق افتاده که تیم‌های ضعیف‌تر همه را غافلگیر می‌کنند. همین فشاری که روی تیم ما وجود دارد، واقعاً کار را بسیار سخت می‌کند و من این موضوع را به بازیکنانم گفته‌ام که تیم‌های ضعیف‌تر در هفته‌های ابتدایی می‌توانند کارهای خارق‌العاده انجام دهند. همین تیم فولاد فصل پیش در ورزشگاه آزادی کم مانده بود ما را ببرد و در دقایق پایانی با گل امیری توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. من بازی دوستانه تیم‌های فولاد با گل‌گهر و سپیدرود رشت را آنالیز کرده‌ام و مسلماً این بازی‌های دوستانه نمی‌تواند آنالیز دقیقی داشته باشد.

برانکو همچنین تصریح کرد: ما به بازی فردا از این دید نگاه می‌کنیم که فولاد در 10 سال اخیر کنار سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران بوده است و از این رو انتظار یک بازی سخت و درگیرانه را داریم. البته بازیکنان ما هم حداکثر توان و انگیزه خود را برای این بازی به کار خواهند گرفت.

سرمربی پرسپولیس راجع به عدم‌حضور مهدی طارمی در تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان و اینکه آیا او قصد تنبیه این بازیکن تیمش را ندارد، گفت: تشکر می‌کنم بابت این سؤالی که پرسیدید. قبل از هر چیز باید از سعید فتاحی تشکر کنم بابت برنامه‌ریزی خوبی که داشت. او برای ما در چهار بازی اول هر هفت روز یک بار بازی گذاشت تا در شرایط بهتری خود را برای بازی با الاهلی آماده کنیم. باید بگویم که ما پنج هفته تمرینات آماده‌سازی داشتیم، تعداد بازی‌های دوستانه‌مان نیز کم بود و بعد از یک فصل سنگین مجبور بودیم 18 روز به بازیکنان استراحت بدهیم، چرا که ما فصل قبل را با 13 بازیکن پشت سر گذاشتیم، به این خاطر برای این فصل تیم را تقویت کردیم. شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، گادوین منشا، سیامک نعمتی و پنج بازیکن جوان نفراتی بودند که به لیست ما اضافه شدند و حالا نیمکت خوبی داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان