بازدید 10567

سیدحسن نصرالله: تا 48 ساعت آینده پیروزی بزرگی محقق می‌شود

نصرالله با بیان اینکه ما تصمیم نبرد علیه تروریست‌ها را گرفتیم نه ایران و سوریه، افزود: زمان نبرد عرسال هیچ ارتباطی به تحولات منطقه یا کشورهای عربی ندارد... منطقه‌ای که نبرد علیه تروریست‌ها در آن جریان دارد، 100 کیلومتر مربع مساحت دارد و کوه‌هایی در آن است که ارتفاع آن به 2500 متر می‌رسد.
کد خبر: ۷۱۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 26 July 2017
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان، دقایقی سخن گفت و از یک پیروزی بزرگ طی 48 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش «تابناک»؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود را با تبریک به اهالی قدس شریف و فلسطینی ها آغاز کرد و دفاع آنان از قدس و پیروزی را به آنان تبریک گفت.

وی همچنین از عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن که بر حمایت ملت یمن از مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید کرد، قدردانی کرد.

نصرالله همچنین راهپیمایی مردم یمن در حمایت از مسجدالاقصی را بزرگترین راهپیمایی در کشورهای عربی توصیف کرد.

دبیرکل حزب‌الله با اشاره به یاوه سرایی رئیس جمهور آمریکا علیه حزب الله گفت: فعلا جواب دونالد ترامپ  را نمی‌دهم تا هیئت رسمی دولت لبنان که در این کشور حضور دارد، با شرایط سختی مواجه نشود.

وی هدف از نبرد عرسال را بیرون راندن تروریست‌ها از ارتفاعات فلیطه و ارتفاعات عرسال دانست.

نصرالله با بیان اینکه ما تصمیم نبرد علیه تروریست‌ها را گرفتیم نه ایران و سوریه، افزود: زمان نبرد عرسال هیچ ارتباطی به تحولات منطقه یا کشورهای عربی ندارد.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: منطقه‌ای که نبرد علیه تروریست‌ها در آن جریان دارد، 100 کیلومتر مربع مساحت دارد و کوه‌هایی در آن است که ارتفاع آن به 2500 متر می‌رسد.

وی گفت: نبرد در جرود فلیطه را به طور مشترک با ارتش سوریه انجام دادیم و دوشادوش یکدیگر جنگیدیم و می‌توانیم بگوییم که ما در آستانه پیروزی نظامی و میدانی بسیار بزرگی هستیم که طی 48 ساعت آینده کامل خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر