بازدید 4313

انكار قتل مزاحم همسر

کد خبر: ۷۱۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 26 July 2017
مردي كه از سه‌سال قبل به اتهام قتل مزاحم همسرش در بازداشت به سر مي‌برد با گذشت اولياي‌دم از طناب‌دار فاصله گرفت.

به گزارش جوان، اول ارديبهشت‌ماه سال 93، اهالي يكي از محله‌هاي شهرستان دماوند به خودروي پرايد پارك شده كه در و شيشه‌هاي آن خوني بود، مشكوك شدند.

 آنها بعد از گشودن در صندوق عقب خودرو جسد مردي ميانسال را كشف كردند و به پليس خبر دادند.

 بعد از حضور پليس در محل و انتقال جسد به پزشكي قانوني هويت وي شناسايي شد. در حالي كه بررسي‌ها براي شناسايي قاتل در جريان بود، زني به اداره آگاهي رفت و مدعي شد، قاتل مرد ميانسال، شوهرش است.

 او گفت: مقتول را در محل ديده بودم. او چند بار مزاحم من شده بود، اما هيچ رابطه‌اي بين ما وجود نداشت. وقتي شوهرم متوجه موضوع شد، كينه آن مرد را گرفت و فكر مي‌كرد با من ارتباط دارد.

 او در ادامه گفت: همان شب كه خبر كشته شدن مقتول را شنيدم شوهرم را ديدم كه دست و لباس‌هاي آغشته به خونش را در حياط خانه مي‌شست. 

به اين ترتيب شوهر اين زن - مجتبي 39 ساله - بازداشت شد، اما در بازجويي‌ها گفت: مقتول را نمي‌شناسم و من او را نكشته‌ام. بعد از آن متهم در تمامي مراحل بازجويي جرمش را انكار كرد، اما بر اساس شواهد و قرائن موجود كيفرخواست عليه وي صادر و پرونده به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.
 
در اولين جلسه رسيدگي به پرونده به رياست قاضي اصغرزاده و مستشار توكلي، ابتدا اولياي‌دم درخواست قصاص كردند. 

سپس متهم در جايگاه حاضر شد و بنا به اظهارات قبل جرمش را انكار كرد و گفت: هيچ جرمي مرتكب نشده‌ام و ادعاهاي همسرم نيز دروغ است. 

در پايان هيئت قضايي با توجه به مدارك موجود متهم را به قصاص محكوم كردند. 

با اعلام اين حكم اما اولياي‌دم از درخواستشان منصرف شدند و اعلام گذشت كردند. 

به اين ترتيب پرونده بار ديگر از جنبه عمومي جرم روي ميز هيئت قضايي همان شعبه قرار گرفت و اين بار متهم با احتساب روزهاي بازداشت به چهار سال حبس محكوم شد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان