بازدید 3442

سوداگر مرگ به ضرب گلوله پلیس کشته شد

کد خبر: ۷۱۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 26 July 2017
عملیات ضربتی پلیس مشهد و درگیری با قاچاقچیان برای کشف محموله حشیش با مرگ یک قاچاقچی و دستگیری چهار سوداگر مرگ پایان یافت.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح این عملیات گفت: تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که یک محموله حشیش به وسیله دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پارس از استان های جنوبی کشور به مشهد قاچاق می شود. 

سردار «بهمن امیری مقدم» افزود: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس با هدایت های مستقیم سرهنگ محمد بوستانی (فرمانده انتظامی مشهد) در پلیس راه باغچه (ورودی شهر مشهد) برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند. 

وی اظهار داشت: سوداگران مرگ در رویارویی با ماموران انتظامی به سرعت از محل گریختند و عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که پس از طی مسافتی دو خودرو متوقف شد و پلیس سه نفر از قاچاقچیان که قصد فرار داشتند را دستگیر کرد. 

در این عملیات یکی از سوداگران مرگ به ضرب گلوله پلیس کشته شد، یک نفر دیگر نیز که زخمی شده بود بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت. 

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که در این عملیات غافلگیرانه 212 کیلوگرم حشیش کشف شد، گفت: تحقیقات گسترده پلیسی برای دستگیری یکی از متهمان فراری و دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر