بازدید 2721

رویکرد نواصولگرایی با هدف ماندگاری در صحنه و بازخوانی کارکردها

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است حضور چهره‌های قدیمی در رأس اصولگرایی مانع نوگرایی می‌شود و آنها صرفا می‌توانند مشاورانی در اتاق فکر این جریان باشند.
کد خبر: ۷۱۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 25 July 2017
حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اظهاراتی که اخیرا برای ایجاد جریان «نواصولگرایی» مطرح شده است، گفت: برای پیشبرد اهداف یک جریان سیاسی همواره باید از ادبیات و راهکارهای جدید بنا به اقتضای زمان استفاده کرد و حتی خط مشی، سیاست ها و تاکتیک ها را باید جدید کرد.

اصولگرایان نتیجه مطلوبی از انتخابات نگرفتند/ حرکت به‌سمت نواصولگرایی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه قطعا اهداف کلان و آرمان های اصولگرایی تغییرناپذیر است، عنوان کرد: با این حال لازم است سیاست های کاری تغییر کند و این برای ماندن در صحنه ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه زمانی که دیده می شود سیاست های یک جریان سیاسی پاسخگو نیست و نتیجه لازم را نمی دهد باید تغییراتی در کارکرد صورت گیرد، اظهار داشت: متأسفانه اصولگرایان نتیجه ای را که می خواستند از انتخابات نگرفتند و مخاطب آنچنان که باید جذب نشد از این رو لازم است نگاه گفتمان جدید شود و در روش ها و عملکرد بازخوانی صورت گیرد.

جامعتین جایگاه اعتقادی داشته و رهبران اصولگرایی را انتخاب نمی‌کند

فولادگر بر همین اساس تصریح کرد: در کنار تغییر نگاه باید از چهره های جدیدی استفاده شود و نباید یک سری افراد همیشه در رأس یک تشکیلات باشند که این مانع نوگرایی می شود لذا چهره های قدیمی می توانند به عنوان افراد با تجربه مشاوران خوبی در اتاق فکر باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه جامعتین به عنوان راه ارتباطی برای حفظ اعتقادات جریان اصولگرایی بوده و قطعا نباید انتظار داشته باشند که مسئولان اصولگرایی کسانی باشند که آنها می پسندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار