بازدید 9689
۲

اتهام سنگین بانک‌های خصوصی به دو بانک بزرگ

کد خبر: ۷۱۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 25 July 2017
دبیرکل کانون بانک های خصوصی گفت: ما مستندات و مدارکی داریم که دو بانک بزرگ به ترویج شایعات نامطلوبی پرداختند که برای سپرده گذاران دل نگرانی ایجاد کرد و پس از این بحران خیلی از افراد پولشان را از بانک‌ها برداشت کردند و به بانک های دیگر بردند.
 
به گزارش تسنیم، محمدرضا جمشیدی گفت: باید با شایعاتی که باعث نگرانی سپرده گذاران در بانک‌ها می‌شود به طور جدی برخورد شود. اگر بانکی با این شایعات آسیب ببیند مثل بازی دومینو همه بانک‌ها از آن ضرر می کنند و آسیب می‌بینند.
 
محمدرضا جمشیدی افزود: ما مستندات و مدارکی داریم که دو بانک بزرگ به ترویج شایعات نامطلوبی پرداختند که برای سپرده گذاران دل نگرانی ایجاد کرد.وی افزود: اگرچه مدیران آن‌ها این موضوع را تکذیب کردند، اما با بحرانی که به تازگی در موسسات غیر مجاز پیش آمد بسیاری از افراد پولشان را از بانک‌ها برداشت کردند و به بانک های دیگر بردند.
 
دبیر کل کانون بانک های خصوصی گفت: بانک‌ها به بدنه و کارکنان خود در شعب توصیه کنند که بیخود باعث تشویش اذهان عمومی نشوند و سپرده گذاران را مرعوب تحلیل‌ها و خبرهای نادرست خود نکنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
هیچ بعید نیست که اظهارات ایشون درست باشه. بانک های خصوصی در جذب سپرده توانسته اند گوی سبقت رو از بانک های دولتی بربایند ، بنابر این بانک های دولتی به فکر چاره افتادند و با ایجاد شایعه ، باعث بی اعتمادی شدند تا مردم سپرده هاشون رو نزد بانک های دولتی ببرند.
هیج ربطی نداره و عدم مدیریت صحیحشون رو می خواهند گردن بانک دولتی بندازند . اگه اسمشون خصوصی است باید مدیریت بحران و مدیریت ارتباطاتشون به نوعی ارتباط با مخاطب برقرار کنه که دیگه در بازار آزاد این گله و گریه زاری ها جایی نداره . درست مدیریت کن ، درست میشه و یا به عبارت دیگه مالت رو سفت بچسب همسایتو دزد نکن .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار