بازدید 4069
گزارش

اسکای: توافق شخصی آزمون با لاتزیو انجام شد

در صورتی که این انتقال با هر یک از این رقم ها انجام شود، سردار به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.در حالی که باشگاه ایتالیایی برای خرید سردار مبلغ 15 میلیون یورو را پیشنهاد داده، روبین کازان برای فروش ستاره ایرانی اش 20 میلیون یورو می خواهد.
کد خبر: ۷۱۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 25 July 2017
شبکه اسکای اسپورتس ادعا کرد که سردار آزمون، ستاره ایرانی روبین کازان، با باشگاه لاتزیو بر سر بندهای شخصی قراردادش به توافق رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد پیوستن سردار آزمون به لاتزیو منتشر شده اما اکنون اسکای اسپورتس پا را فراتر گذاشته و ادعا کرده که پدر سردار آزمون در مذاکره با لاتزیو، با این باشگاه به توافق رسیده و اکنون برای نهایی شدن این انتقال، رضایت باشگاه روبین کازان باقی مانده است. این منبع همچنین اعلام کرده که عدم نهایی شدن این انتقال به دلیل اختلاف 5 میلیون یورویی روبین کازان و لاتزیو برای این انتقال است. 
 
در حالی که باشگاه ایتالیایی برای خرید سردار مبلغ 15 میلیون یورو را پیشنهاد داده، روبین کازان برای فروش ستاره ایرانی اش 20 میلیون یورو می خواهد. در این بین گفته می شود که احتمالا دو طرف روی مبلغ 18 میلیون یورو به توافق خواهند رسید. در صورتی که این انتقال با هر یک از این رقم ها انجام شود، سردار به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار