بازدید 3104

بازگشت کارکنان سفارت‌رژیم‌اسراییل در اردن به تل‌آویو

کد خبر: ۷۱۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵ 25 July 2017
منابع خبری از بازگشت کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در اردن به سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از بازگشت کارکنان سفارت این رژیم در «امان» به سرزمین های اشغالی خبر دادند.

نیروی حفاظتی سفارت رژیم صهیونیستی که در حادثه تیراندازی روز یکشنبه مقصر بوده و منجر به کشته شدن دو اردنی شد نیز جزو این کارکنان است.

در همین راستا، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کارکنان سفارت این رژیم در اردن از جمله نیروی حفاظتی سفارت که در حادثه تیراندازی مقصر بوده است به اراضی اشغالی بازگشته‌اند.

گفتنی است که در جریان یک حادثه تیراندازی در داخل سفارت رژیم صهیونیستی در «امان»، که یکشنبه‌شب به‌وقوع پیوست، ۲ شهروند اردنی کشته شدند و یک صهیونیست زخمی شده‌ است. شمار کشته‌شدگان نخست یک نفر اعلام شده بود اما فرد دومی نیز ساعاتی بعد جان خود را از دست داد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که نگهبان صهیونیست سفارت رژیم صهیونیستی در امان که در جریان این تیراندازی یک مهاجم اردنی را کشته و یک شهروند اردنی دیگر را اشتباها به ضرب گلوله کشته است از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است.

این در حالی است که یک منبع رسمی اردن نیز اعلام کرد که مقامات این کشور مانع خروج صهیونیست مذکور از اردن شده اند چرا که اردنی ها درخواست انجام تحقیقات لازم از وی را دارند.

رسانه های صهیونیست نیز گزارش دادند که تل آویو مجبور شده روند خارج کردن کارمندان سفارت خانه اش را از اردن متوقف کند و تمام این افراد درون ساختمان سفارت خانه تحصن کرده اند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار