بازدید 3352

هديه خاص ايران تلنت برای شرکت های ايرانی

کد خبر: ۷۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 24 July 2017
دانش بيشتر مدیران منابع انسانی ايراني درباره تغییرات و یافته‌های جدید، تاثیر مستقيم ومثبت بر فرایند جذب نیروهای متخصص داشته و باعث رشد بهره‌وری شرکت‌ها و آسودگی خیال مدیران عامل مي شود.

در اين خصوص، مجموعه IranTalent.com به عنوان نخستین و معتبرترین مرجع استخدامی آنلاین ایران،برای رفع دغدغه‌های آموزشی شرکت‌ها، آموزش مدیران منابع انساني شرکت‌ها را هم در دستور کار خود قرار داده است.

این آموزش از طریق اعزام سالیانه مدیران ارشد و مدیران منابع انسانی شرکت‌ها به همایش‌ها، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی درجه‌یک و بین‌المللی در کشورهای مختلف صورت می‌گیرد.

بر همين اساس، ایران‌تلنت تابستان٩٦ هم براي پاسخگویی به این دغدغه مهم را جزو اولویت‌های خود قرار داده و قصد دارد به رايگان، مدیران شرکت‌هاي متقاضي را به همایش Sourcing Summit 2017 هلند اعزام کند.

گفتني است كه همایش مذكور، هر سال با حضور بیش از 400 شرکت‌کننده از 50 کشور دنیا و براي تبادل اندیشه‌های جدید ميان مدیران و فعالان عرصه سرمایه‌های انسانی (در حیطه کشف و استخدام استعدادها) برگزار می‌شود. بر اساس اين گزارش، نتایج جدیدترین دستاوردها و کاربردهای فناوری در این همایش و نمایشگاه جنبی آن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

شرکت‌ها با حضور در این همایش، گامی بلند در راستای ارتقای کیفیت سازمانی و بهبود وضعیت منابع انسانی خود خواهند برداشت.

بر پايه اين اطلاع، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در ایران، با استفاده از شرایط ویژه جشنواره تابستانه ایران‌تلنت و بهره‌گیری از بسته‌های یک‌ساله این جشنواره، حضور در این همایش بین‌المللی را میهمان ایران‌تلنت خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان