بازدید 3960
گزارش

واگذاري تبليغات محيطي بدون مزايده و تضمين به شركت جنجالي؟

کد خبر: ۷۱۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 23 July 2017
با فسخ قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران با شرکت فناپ اسپانسر قبلی تبلیغات محیطی فوتبال،‌ ابهامات بسیاری زیادی درباره آینده این قرارداد بسیار مهم که بخش قابل توجهی از درآمد باشگاه‌های فوتبال را تامین می‌کند در فوتبال کشور به وجود آمده است.

به گزارش تابناك ورزشي، شنیده می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در روزهای گذشته مذاکرات بسیار جدي با مدیرعامل شرکت نگاه پردازان امین سیما کیش داشته‌اند و به احتمال زیاد این شرکت که در دو سال گذشته كارگزار پيامكي باشگاه‌های پرطرفدار پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی بوده‌ است،‌ اسپانسري تبلیغات محیطی فوتبال ایران را بر عهده خواهد گرفت.

گفتنی است شیرازی چند سال قبل هم مجری تبلیغات محیطی فوتبال ایران بود كه در پايان كارش با اختلافات شديد مالي و برخي كدورت ها از فوتبال كنار رفت.

او حتي طي يك دوره نسبتا بلند از سوي برخي نهادهاي نظارتي بازداشت شد و حالا طبق نوشته ميزان با درخواست مدیران فوتبال ایران مذاکراتی برای شروع دوباره این پروژه انجام داده است. با توجه به احتمال بسیار بالای عقد این قرارداد باید دید تکلیف قرارداد اسپانسرینگ شرکت مذکور با باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی چه خواهد شد؟

در ضمن شركت هايي كه تا امروز در تبليغات محيطي آمده اند و ناموفق عمل كرده اند چه زماني معوقات خود را پرداخت مي كنند؟ آيا از شيرازي در دور جديد فعاليت اش تضامين لازم و كافي و قانوني أخذ مي شود يا خير؟ و در نهايت اينكه چرا براي واگذاري اين امتياز ميلياردي، مزايده گذاشته نمي شود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها