بازدید 3435
۱

دولت پیگیر مطالبات مردم از موسسات مالی است

کد خبر: ۷۱۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ 18 July 2017
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دولت با تمام توان پیگیر مطالبات مردم از موسسات مالی است.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمد امین رضا زاده اظهار کرد: خواسته اصلی دولت و نیاز اصلی کشور در پیش گرفتن سیاست های دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته است.

 محمد امین رضا زاده در همایش منطقه ای استانداری های گلستان، مازندران و سمنان که به میزبانی گرگان برگزار شد گفت: دولت تدبیر و امید خدمات مهم و ارزشمندی در کشور انجام داده و پایه گذار اقدامات زیربنایی موثری شده است اما همچنان بداخلاقی های زیادی علیه دولت می شود و برخی ها به توطئه آفرینی علیه دولت مشغول اند.

وی به حاشیه آفرینی های فراوان مرتبط با موسسات مالی در کشور اشاره کرد و افزود: ورشکستگی این موسسات و باقی ماندن مطالبات مردم در این موسسات، میراث به جای مانده از دولت قبل است اما دولت با همه توان اقدامات موثری برای جبران مطالبات مردم انجام داد و بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد.

رضازاده بر لزوم تامین امنیت سرمایه گذاری در کشور تاکید و بیان کرد: توسعه و تقویت امنیت سرمایه گذاری در کشور  یکی از راه حل های حل مشکلات متعدد جامعه مانند بیکاری، تولید و اشتغال است.  

وی افزود: تا زمانی که امنیت سرمایه گذاری در کشور تامین نشود، دست پیدا کردن به این خواسته ها که آینده ایران را تامین می کند امکان پذیر نخواهد بود.  

مدیرکل سیاسی وزارت کشور بیان کرد: برخی ها هنوز به دنبال حاشیه آفرینی در کشور هستند و با اقدامات خود امنیت سرمایه گذاری را تحت الشعاع قرار می دهند که نتیجه این رفتارها فراری دادن سرمایه گذاران و در نتیجه باقی ماندن مشکلات است.

وی خطاب به فرمانداران گفت: دولت در زمان انتخابات وعده هایی مانند جوان کردن دولت، افزایش سهم اقلیت ها و بانوان را در دولت داد که امیدواریم با تحقق این وعده ها گام های مهم برای افزایش رضایت عمومی از دولت برداشته شود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: با برگزاری این انتخابات، بیش از ۱۷ هزار نفر وارد سیستم مدیریتی کشور شدند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب برای کمک به ارتقای سطح خدمات ارایه شده استفاده کرد.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
"از دولت قبل است."......کشتید ما را . هرنقصی را به گردن دولت قبل می اندازند.4 سال گذشته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار