بازدید 4368

آب با طعم تریاک

کد خبر: ۷۱۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 17 July 2017
با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز، از یک دستگاه خودروی تریلر، ٥١ بطری آب‌معدنی حاوی ١٠٣کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش شرق، سردار «کامرانی‌صالح»، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر از سوی فردی در پوشش حمل بار تجاری، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مأموران، مشخص ‏شد حمل‌کننده مواد مخدر، راننده خودروی سنگین است که در پوشش حمل بار تجاری، اقدام به جابه‌جایی و فروش مواد ‏مخدر می‌کند.

  سردار کامرانی‌صالح ادامه داد: رصد فعالیت و تحرکات نامبرده، حاکی از آن بود که به‌تازگی قرار است مقادیر درخورتوجهی مواد مخدر را از ‏تعدادی سوداگر مرگ در شرق کشور تحویل گرفته و به وسیله یک دستگاه خودروی تریلر به استان تهران و البرز منتقل کند. 

این مقام انتظامی اظهار کرد: بلافاصله گروهی از مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، به محورهای مواصلاتی شهر کرج اعزام شده و پس از پایش ‏و کنترل جاده، خودروی مدنظر را توقیف و راننده‌اش را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در بازرسی از خودروی یادشده، ٥١ بطری ‏ آب معدنی حاوی تریاک به وزن ١٠٣‌کیلوو٥٠٠ گرم که به طرز ماهرانه‌ای ‏در قسمت باک خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی