بازدید 5759
سوژه

ابهام بزرگ/چراآزمون درآستانه انتقال به لاتزیو با کازان تمدید کرد؟!+عکس

برخی کارشناسان می گویند سردار برای انتقاتل راحت تر و صرفه اقتصادی برای خودش و باشگاه کازان این قرارداد را تمدید کرد تا در روزهای آینده به لاتزیو فروخته شود!
کد خبر: ۷۱۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 15 July 2017
ملی‌پوش ایرانی فصل قبل تیم روستوف با غروب دیروز با عقد قراردادی کوتاه مدت در عین ناباوری و در حالی که صحبت از انتقال او به لیگ ایتالیا بود، با روبین‌کازان تمدید کرد تا برخی شایعات درباره روابط قراردادی او دوباره مطرح شود!

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون پس از 2 فصل بازی در تیم روستوف که با درخشش مقابل تیم های بزرگ بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید همراه بود، دوباره به جمع تیم درجه دو روسیه بازگشت تا بار دیگر و چندباره شاگرد قربان بردیف شود.

ابهام بزرگ/چراآزمون درآستانه انتقال به لاتزیو با کازان تمدید کرد؟!+عکس

سردار آزمون در سال‌های 2012 تا 2015 میلادی در عضویت تیم روبین‌کازان بود و سپس همراه بردیف راهی روستوف شد. او به همراه سرمربی مشهور ترکمنستانی نقش‌ مهمی در موفقیت‌های 2 فصل اخیر تیم روستوف داشت. ملی‌پوش ایرانی در اردوی آماده‌سازی تیم روبین‌کازان در اتریش نیز حضور داشت و جمعه این انتقال را رسمی کرد.

انتقال آزمون به روبین‌کازان در حالی صورت گرفت که چند تیم مطرح اروپایی از جمله لاتزیو خواهان جذب او بودند و طی چند روز اخیر به طور مداوم اخبار حاوی انتقال وی به تیم های بزرگ در رسانه های معتبر دنیا منتشر می شود.

پیش از این گفته می شد که سردارآزمون بخاطر قرارداد طولانی مدت 10ساله پدرش با بردیف مجبور است تن به خواسته های این سرمربی بدهد و همه جا همراه او برود. گرچه این ادعا بعد از چند روز تاخیر توسط پدر سردار یعنی خلیل آزمون تکذیب شد اما حالا با اتفاقی که افتاد بار دیگر این شایعات سر زبان ها افتاده است.

البته برخی کارشناسان می گویند سردار برای انتقاتل راحت تر و صرفه اقتصادی برای خودش و باشگاه کازان این قرارداد را تمدید کرد تا در روزهای آینده به لاتزیو فروخته شود!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار