بازدید 4378

ترس ستاره موناکو از پاسخ مثبت به رئال مادرید

کد خبر: ۷۱۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 14 July 2017
کیلیان امباپه، ستاره جوان موناکو از رقابت شدیدی که در برنایئو وجود دارد می هراسد و همین موضوع ممکن است مانع انتقال او به مادرید شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی درخشش فوق العاده امباپه در فصل قبل لیگ قهرمانان باعث شد تا او تبدیل به یکی از مهم ترین سوژه های بازار نقل و انتقالات تابستان امسال شود و حالا بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای جذب او رقابت شدیدی شکل گرفته است.
 
پاری سن ژرمن پیشنهاد حقوقی نجومی معادل سالانه 12 میلیون یورو را این ستاره 18 ساله داده و کهکشای ها نیز حاضر هستند مبلغ حداقل 100 میلیون یورو را برای امباپه پرداخت کنند.
 
 اگرچه امباپه شخصا از دوران کودکی علاقمند به حضور در رئال مادرید بوده، اما از رقابت شدید در خط حمله رئال مادرید و وجود ستارگان نامی در این پست می ترسد و به همین دلیل علاقمند است یک سال دیگر هم در موناکو بماند.
 
اما از آن سو و با توجه به اتمام قرارداد امباپه در تابستان سال دیگر، موناکو بسیار علاقمند است که امسال این بازیکن را به فروش برساند تا از منافع مالی او بهره مند شود و همین موضوع ممکن است باعث رفتن امباپه به پاری سن ژرمن شود. اما به هر حال و با توجه به علاقه زیدان به سبک بازی امباپه، هنوز هم احتمال فراوانی وجود دارد که این انتقال تا پایان تابستان انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل