بازدید 14118

با دیجی‌کالا، رویاهایتان را نصف قیمت بخرید!

کد خبر: ۷۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 11 July 2017
چه چیزی تابستان شما را شگفت‌انگیز می‌کند؟ رویای سفر به کدام سرزمین را در سر دارید؟ تفریح تابستانی مورد علاقه‌تان چیست؟ چه چیزی می‌تواند جذاب‌تر از تخفیف 50 درصدی برای تمام آنچه که در رویاهایتان می‌بینید باشد؟

تابستان امسال را با دیجی‌کالا همراه باشید تا تجربه‌ی فراموش نشدنی یک جشنواره شگفت‌انگیز را حس کنید.

رویاهایتان را نصف قیمت بخرید!


گرم‌ترین روزهای سال را با خرید رویاهایتان دلچسب کنید.

شاید به خرید یک دوربین عکاسی فکر می‌کنید. شاید هم رویای  یک پلی استیشن 4 را در سر داشته باشید. شاید یک تبلت یا یک گوشی جدید بخواهید و یا به دنبال خرید یک اپل واچ باشید. جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» دیجی‌کالا، در روزهای تابستان، کالاهای مورد نیاز شما را با 50 درصد تخفیف در اختیارتان قرار می‌دهد تا طعم تابستان‌تان را دلپذیرتر کند.

در جشنواره‌ی تابستانی فروشگاه اینترنتی دیجی ‌کالا، هر 3 ساعت 10 کالای جدید ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که این کالاها با تنوع بسیار و در تعداد محدود عرضه می‌شوند.

اکنون زمان سفر به رویاهاست!

تابستان بهترین زمان برای سفر است. سفر به مقاصد دور و رویایی!

تمام آنچه که برای یک مسافرت هیجان‌انگیز احتیاج دارید اکنون در جشنواره‌ی تابستانی دیجی‌کالا با قیمت‌های باورنکردنی در اختیارتان است.

با چه وسیله‌ای سفر می‌کنید؟ دیجی‌کالا تمام لوازم و قطعات خودروی شخصی شما را نیز فراهم کرده است.

برای تابستانی شاد و خاطره انگیز آماده باشید!


از دوران کودکی تا به امروز، تفریحات تابستانی از جذابیت خاصی برخوردار بوده‌اند. چقدر برای تابستان 96 برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

با وجود گذشت چند هفته از آغاز تابستان، آیا به این فکر کرده اید که چه چیزی به شما لذت یک تابستان پرخاطره را هدیه می‌دهد؟

دوچرخه سواری، طبیعت گردی، اسکوتر، اسکیت، بدمینتون، بسکتبال و... تمام اینها می‌توانند روزهای خوشی را برایتان به ارمغان بیاورند.

به شما مژده می‌دهیم طرفدار هر ورزش و تفریحی که باشید، جشنواره «شگفت‌انگیز با دمای بالا» برای شما خبرهای خوبی در پی خواهد داشت.

جشنواره «شگفت‌انگیز با دمای بالا» علاوه بر تخفیفات عالی و باورنکردنی، به شما امکان شرکت در قرعه‌کشی یک سفر لوکس به سن پترزبورگ و بلغارستان با یک همراه را می‌دهد.

+ هدیه

در جشنواره‌ی تابستانی دیجی‌کالا، برخی از سفارشات لوازم خانگی، لپ تاپ‌ها، ساعت‌های مچی، انواع عطر و ادکلن همراه با هدایایی شگفت‌انگیز برای مشتریان ارسال خواهند شد. این هدایا در سایت دیجی‌کالا قابل رویت هستند.

خبرهای خوب دیجی‌کالا برای تابستان 96 همچنان ادامه دارند.

منتظر جشنواره ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» باشید.

تابستان امسال هیجانی باورنکردنی را با دیجی‌کالا تجربه خواهید کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر