بازدید 3998
۱

تعریف و تمجید ساکت از کارلوس کی‌روش

در مسیر ساده‌ای قرار نداریم و یک روزی می‌آییم و روز دیگر خواهیم رفت.ما به دنبال حضور قدرتمند در جام جهانی هستیم و استارت این قضایا با اندیشه‌های آقای کی‌روش کلید خورد...
کد خبر: ۷۱۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 08 July 2017
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید: فوتبال ایران مسیر درستی را در پیش گرفته است و مهندس این موفقیت، کی‌روش است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا ساکت، سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال عصر شنبه درباره سمت جدیدش در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همه ما سربازان این کشوریم. بودن یا نبودن مهم نیست. مهم این است که بتوانیم خدمتی ارزنده را ارائه دهیم و مانند قبلی‌ها افتخارآفرین باشیم. پس از این یک سالی که از دوره ریاست آقای تاج می‌گذرد، امیدواریم کار بهتری را ارائه دهیم. در مسیر ساده‌ای قرار نداریم و یک روزی می‌آییم و روز دیگر خواهیم رفت. مهم تاثیرگذاری مثبت و خدمت صادقانه است.

وی درباره استعفای اسدی افزود: تصمیم‌گیری از قبل انجام شده بود. ما به دنبال حضور قدرتمند در جام جهانی هستیم و استارت این قضایا با اندیشه‌های آقای کی‌روش کلید خورد. باید با ایجاد هماهنگی و هم‌دلی برای حضور شایسته در جام جهانی تلاش کنیم. ما دریایی از استعداد در این فوتبال داریم اما زیرساخت‌های ما با این استعدادها سنخیت ندارد. ما تلاش خود را کرده‌ایم و از آن خسته نمی‌شویم.

ساکت اضافه کرد: در قبال استعفای آقای اسدی، تاج همه چیز را توضیح داد که چگونه این اتفاق‌ها رخ داده است. حدود یک سالی که در حوالی تیم ملی بودم سعی کردیم بهترین زمین را برای تیم ملی فراهم کنیم. اتفاق خوب این است که پیشرفت فنی ایجاد شود و باید انتقال دانش مربی‌ای چون کی‌روش از رده‌های بزرگسال به رده‌های پایه نیز انجام شود. باید این آگاهی‌ها را در سطح کشور انجام دهیم. ما در ۳۲ استان کشور استعدادیاب داریم و باید مرکز علمی فوتبال، کادر فنی تیم ملی و... با یکدیگر هم‌سو و هماهنگ شوند.

او درباره مشکلاتی که شاید بین او و کی‌روش پیش بیاید توضیح داد: ما به روزهای خوش آینده امیدواریم. تمام ایران از جمله کادر فنی دل‌شان می‌خواهد که تیم ملی در جام جهانی با اقتدار حضور داشته باشد. ما راه درستی را در پیش گرفته‌ایم و مهندس این موفقیت، کی‌روش است. ما نگاه ساختاری به عزل و نصب سمت‌های فدراسیونی داریم و ایجاد کارگروه‌های اختصاصی و توجه و بهره‌برداری از ایزو ۹۰۰۱ می‌تواند به این مساله کمک کند. تا زمانی که از ما خواسته شود، تلاش خود را برای تیم ملی انجام می‌دهیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در پایان درباره دو شغله بودنش بیان کرد: فدراسیون تمام جوانب را سنجیده است که چنین سمتی را ایجاد کرده است. من به عنوان سرپرست این مسوولیت را دارم و مطمئنا ضوابط در نظر گرفته شده است. امیدوارم سهم تاثیرگذاری داشته باشم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قربون آدم چیز فهم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان