بازدید 4229

واکنش کفاشیان به بیانیه‌ عجیب کی‌روش

کد خبر: ۷۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 08 July 2017
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال می‌گوید از چند هفته قبل درباره دبیرکل جدید تصمیم‌گیری شده بود و این اتفاق امروز انجام شد و هیچ ارتباطی به کارلوس کی‌روش ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان در مراسم تجلیل از برترین‌های داوری درباره انتصاب دبیرکل جدید در فدراسیون و آمدن محمدرضا ساکت و رفتن علیرضا اسدی گفت: از روزهای قبل صحبت‌هایی در این باره شده بود و آقای تاج این را در برنامه خود قرار داده بود و در نهایت امروز آقای ساکت به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که برخی از رفتار کارلوس کی‌روش در قبال علیرضا اسدی ناراحت شده‌اند و کی‌روش را دلیل جدایی اسدی می‌دانند گفت: همه اعضای فدراسیون فوتبال باید ببینند که چه اقدامی به نفع فدراسیون فوتبال است. اگر چیزی به نفع فوتبال باشد، ما آن را اتخاذ می‌کنیم. اگر رفتن من به نفع فوتبال باشد من از فوتبال می‌روم و من فکر می‌کنم این تغییرات به نفع فوتبال است.

کفاشیان در واکنش به اینکه اگر باز هم کی‌روش نسبت به فدراسیون بیانیه‌ای صادر کند چه اتفاقی می‌افتد؟ اظهار کرد: اگر کی‌روش بیانیه‌ای را هم صادر کند، فدراسیون باید جواب او را بدهد. او هم‌چنین در واکنش به این که آیا روش از این به بعد به همین منوال خواهد بود؟ گفت: روش همین گونه است (با خنده).

او در پاسخ به این سوال که آیا پس از انتخاب ساکت به عنوان دبیرکل او باید سمت‌های دیگر خود را واگذار کند؟ گفت: در هر حالت او کارهایی را انجام داده و آن‌ها را پیش می‌برد و اگر زمانی حس کنیم نیاز به تغییر است حتما این کار را انجام خواهیم داد و افراد مختلفی را برای سمت‌هایی که ساکت داشت انتخاب می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار