بازدید 3230

نشست مشترک کمیسیون امنیت با ظریف

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته جاری میزبان خانواده‌های دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی خواهد بود و همچنین جلسه مشترکی با وزیر خارجه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۱۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 08 July 2017
کمال دهقانی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسات مرتب و دوره‌ای با وزارت خارجه برگزار می‌کند و در همین راستا قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان جلسه ای به صرف افطار برگزار شود که به دلیل تداخل برنامه ها این جلسه به تعویق افتاد.

وی افزود: با توجه به تعویق این جلسه، آقای ظریف سه‌شنبه هفته جاری (۲۰ تیر) اعضای کمیسیون امنیت ملی را برای برگزاری نشست مشترک در محل وزارت خارجه دعوت کرده است تا پیرامون مسائل مرتبط بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی نیز گفت: این کمیسیون هر سال در سالگرد ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی در لبنان از خانواده های آنها دعوت می کند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنها آخرین اطلاعات، اسناد و مدارک درباره مشخص شدن سرنوشت این دیپلمات‌ها را مورد بررسی قرار دهد در همین راستا، فردا (یکشنبه) کمیسیون میزبان این خانواده ها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی