بازدید 4686
۲

حمله خدادادعزیزی به کارلوس کی روش

آقای تاج شما با توجه به پشتوانه سیاسی که دارید مدعی هستید آدم دین دار باید در فدراسیون فوتبال کار کند. آقای اسدی که هم دیندار بود هم فوتبالی، پس زودتر همشهری خودتان را جای آقای اسدی می‌گذاشتید.
کد خبر: ۷۱۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 08 July 2017
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: قرارداد همه مربیان تیم ملی طی ۴۰ سال به اندازه یک قرارداد کی‌روش است.

به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی در خصوص تصمیم فدراسیون بابت حذف اسدی به دلیل جلوگیری از ایجاد تنش بین او و کی‌روش گفت: واقعا باید تاسف خورد بابت این اتفاقی که برای فوتبال ایران افتاد. اگر یک نفر در فدراسیون فوتبال، فوتبالی بود آن هم دکتر اسدی بود که من برایش احترام خاصی قائل هستم. چرا اینقدر باید ذلت بکشیم، چرا آقای کی‌روش هر چه می‌گوید باید گوش بدهیم؟ آقای تاج شما کارفرما هستید؛ کی‌روش کارمند. وظیفه کی‌روش بردن تیم به جام جهانی است چون پولش را گرفته، اگر کی‌روش تیم ملی با به جام جهانی نبرد چه کسی باید ببرد؟

عزیزی ادامه داد: آقای تاج شما با توجه به پشتوانه سیاسی که دارید مدعی هستید آدم دین دار باید در فدراسیون فوتبال کار کند. آقای اسدی که هم دیندار بود هم فوتبالی، پس زودتر همشهری خودتان را جای آقای اسدی می‌گذاشتید. من برای فوتبال ایران و وزارت ورزش متاسفم که برای یک نوشته در صفحه مجازی دبیرکل فدراسیون فوتبال عوض می‌شود. آقای کی‌روش وظیفه شما احترام به ملت ایران است. وظیفه شما این است که به کوچکترین افراد و آبدارچی فدراسیون فوتبال هم احترام بگذارید.آقای تاج اگر کی‌روش تیم ملی را به جام جهانی نبرد می‌خواهید یک نفر از پاکستان بیاید که تیم ملی را به جام جهانی ببرد؟

وی در ادامه افزود: آقای کی‌روش مثل این که شما از ما طلبکار هستید، تیم ملی را به جام جهانی بردید در صورتی که وظیفه‌تان بوده، قرارداد همه مربیان تیم ملی طی این 40 سال به اندازه قرارداد کی‌روش هم نمی‌شود. بعد آقای کی‌روش فوتبال ایران را به باغ وحش تشبیه کرده است. القابی مثل شیر، گاو، پلنگ و مار. من هم غزالم هستم آقای کی‌روش یکی باید با شما برخورد کند. من با 170 متر قد حرف می‌زنم و حرف حق را می‌زنم و می‌دانم که حق با آقای اسدی است.

وی در ادامه اظهار داشت: آقایان دلال، آقایان به اصطلاح فوتبالی می‌توانید به من فحش بدهید من ذلیل نیستم مثل شماها ذلیل نیستم که از یک کارمند حرف شنوی داشته باشم. درست است که من بداخلاق هستم اما هر روز به کسی نمی‌پرم. واقعا برای سرمربی تیم ملی باید تاسف خورد.

عزیزی در ادامه اظهار داشت: آقای تاج سعی کن حرفت را بزنی،‌نهایتا مثل داریوش مصطفوی عوض می‌شوی، شما نباید اجازه بدهی کسی به ملت ایران بی‌احترامی کند چون پول بیت‌المال به جیب آقای کی‌روش می‌رود. آقای کی‌روش باید شبانه روز از ملت ایران تشکر کند. وای که ما چقدر بدبخت شده‌ایم که پول ما را می‌گیرند و به ما بی‌احترامی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: من برای آقای اسدی احترام قائل هستم چون فوتبالی است. متاسفانه آقای کی‌روش نمی‌تواند ببیند یک فوتبالی در فدراسیون فوتبال حضور دارد چون آقای اسدی جواب کی‌روش را می‌دهد. باز هم می‌گویم من با 170 متر قد حرفم را می‌زنم و از آقای اسدی حمایت می‌کنم.

عزیزی در پایان در پاسخ به این سوال که برخی باشگاه ها بازیکنان خود را به تیم ملی امید نمی دهند عنوان کرد: مگر مربی‌های باشگاه فوتبال ایران از مربی تیم ملی چه چیزی کم دارند؟ وقتی دبیر کل عوض می‌شود مطمئن باشید بازیکن هم به تیم داده نمی‌شود. فوتبال ایران اینقدر آشفتگی دارد که کسی به حرف کسی گوش نکند، به عنوان مثال علی دایی دوست ندارد بازیکن به تیم ملی بدهد، خب دوست ندارد. چون الان فصل بدنسازی باشگاه است و باشگاه‌ها به فکر موفقیت هستند همانطور که تیم ملی به فکر برنامه‌های خودش است. درست است که وقتی تیم ملی از بازیکنی دعوت می‌کند باید اجرا شود اما فوتبال ایران خیلی داغان‌تر از این حرف‌هاست من هم باشم بازیکنم را به تیم ملی نمی‌دهم چطور آقای کی‌روش بازیکنان را 40 روز در اختیار می‌گیرد در صورتی که از لحاظ بدنی ممکن است افت کنند چون بدنسازی انجام نمی‌دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
واقعا
دو بار پشت هم رفتیم جام جهانی. اون هم هنوز دو بازی مونده. یاد اون ماشین دودی و سنگ زدن مردم بهش افتادم. خدا رو شکر که مردم به مدد شبکه های اجتماعی خیلی فهمیده تر شدن و می فهمن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر