بازدید 3580

۴۹ شرکت سبد سهام عدالت به مجمع رفتند

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: از ۴۹شرکت سبد سهام عدالت که به مجمع رفتند، ۳۵ شرکت بصورت قطعی بورسی و ۱۴ شرکت غیر بورسی به حساب می‌آیند.
کد خبر: ۷۱۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 08 July 2017
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: از ۴۹شرکت سبد سهام عدالت که به مجمع رفتند، ۳۵ شرکت بصورت قطعی بورسی  و ۱۴ شرکت غیر بورسی به حساب می‌آیند.

جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه چه تعداد شرکت سبد سهام عدالت به مجمع رفتند، اظهارداشت: از ۴۹ شرکت، ۳۵ شرکت بصورت قطعی بورسی  و ۱۴ شرکت غیر بورسی به حساب می‌آیند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، نام ۶۰ شرکت در پرتفوی این سهام تحت عنوان شرکت‌های سرمایه‌پذیر قرار دارد که اکنون ۱ ۱ شرکت آن، در حال برگزاری مجامع خود هستند.

سبحانی اظهارداشت: تاکنون مجامع عمومی ۱ ۱ شرکت سبد سهام عدالت برگزار شده که از این تعداد ۹ شرکت موفق به تصویب سود جهت تقسیم بین مشمولان شده‌اند.

البته پس از پایان مهلت ۱۰ ساله، قانونی تعیین شده که سازمان خصوصی‌سازی از امسال موظف است سود تقسیمی مجامع شرکت‌ها را به حساب سهامداران عدالت واریز کند. به همین دلیل از فروردین سالجاری این سازمان اقدام به دریافت شماره شبای حساب بانکی مشمولان سهام عدالت از طریق سامانه این سهام کرده است تا پس از پایان فصل مجامع، شرکت‌های سرمایه‌پذیر سود سال مالی ۵۹ خود را به حساب مشمولان واریز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی