بازدید 4498
بازتاب

ادعای کذب داورزنی درباره هماهنگی باوزارت خارجه برای دربی آلمان!

دلیل اینکه داورزنی از برگزاری این بازی با اسپانسری خاص حمایت و استقبال می‌کند، چیست؟ چرا در ماجرای برگزاری این بازی همه چیز مبهم است و حتی معاون وزیر ورزش اظهارنظری خلاف واقع انجام داده؟هیچ‌گونه هماهنگی با وزارت امورخارجه در این مورد انجام نشده است.
کد خبر: ۷۱۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 08 July 2017
به‌خلاف ادعای معاون وزیر ورزش هیچ‌گونه هماهنگی با وزارت امورخارجه برای برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در کشور آلمان انجام نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در کشور آلمان حرف‌وحدیث‌ها و ابهامات زیادی داشته و هنوز برگزاری این دیدار قطعی نشده است. در این ماجرا همین بس که تاکنون سه بار محل برگزاری این بازی تغییر کرده و هنوز هم مشخص نیست در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش روز گذشته در اظهاراتی حمایتی به سود اسپانسر برگزارکننده این دیدار، در این باره گفته بود: «هماهنگی‌های لازم با کشور آلمان و شهر کلن و وزارت خارجه و همچنین بازرگانی صدا و سیما برای پخش آن انجام شده، این یک رویداد ابتکاری خوب است که باعث شکل‌گیری تب و تابی بین هواداران فوتبال می‌شود».

ادعای کذب داورزنی درباره هماهنگی باوزارت خارجه برای دربی آلمان!

داورزنی در حالی این اظهارنظر را کرده که پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد هیچ‌گونه هماهنگی با وزارت امورخارجه در این مورد انجام نشده است. به‌گفته یک منبع آگاه تنها نامه‌نگاری‌ای که با وزارت امور خارجه انجام شده مربوط به طاهری و افتخاری مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بوده که در آن تقاضای صدور روادید شده بود و نامه دیگری که مبنی بر انجام هماهنگی‌ها باشد با وزارت امور خارجه نشده است.

حال رسانه ها به دنبال دلیل اظهارنظر کذب معاون وزیر ورزش در این باره هستند و اینکه چرا داورزنی در حالی که هماهنگی با وزارت خارجه نشده چنین ادعایی مطرج کرده است؟! این نکته جای تأمل و ابهام دارد. دلیل اینکه داورزنی از برگزاری این بازی با اسپانسری خاص حمایت و استقبال می‌کند، چیست؟ چرا در ماجرای برگزاری این بازی همه چیز مبهم است و حتی معاون وزیر ورزش اظهارنظری خلاف واقع انجام داده است؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر