بازدید 4202
۱
واکنش

مشاوروزیرورزش:برای فدراسیون فوتبال متاسفم/شایدکی‌روش،تاج را هم عوض کند!

واقعا تاسف‌بار است که چنین اتفاقاتی را در فدراسیون فوتبال شاهدیم و من به تنها چیزی که می‌توانم اشاره کنم این است که در این فدراسیون سرمربی تیم ملی خوب مدیریت نشده و نمی‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 08 July 2017
مشاور وزیر ورزش گفت: در فدراسیون فوتبال اتفاق تأسف‌باری رخ داده و نحوه مدیریت سرمربی تیم ملی از سوی این فدراسیون در مدیریت ورزش عجیب است.

به گزارش تابناک ورزشی ، بیژن ذوالفقارنسب درباره نحوه جدایی اسدی از پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در فاصله 48 ساعت پس از بیانیه فیسبوکی و تند کارلوس کی‌روش، گفت: متاسفانه در چند سال اخیر اتفاقات عجیب زیادی در جامعه ورزش و فدراسیون فوتبال رخ داده در حالی که قرار بوده و هست که در جامعه ورزشی همه چیز بر اساس معرفت، تربیت و  منطق باشد.

وی افزود: در مورد مسائل پیش آمده در فدراسیون فوتبال فقط می‌توانم بگویم بسیار متاسف هستم. واقعا تاسف‌بار است که چنین اتفاقاتی را در فدراسیون فوتبال شاهدیم و من به تنها چیزی که می‌توانم اشاره کنم این است که در این فدراسیون سرمربی تیم ملی خوب مدیریت نشده و نمی‌شود. در حقیقت نوع مدیریتی که در این مورد می‌شود مدبرانه نیست و اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد در مدیریت ورزش واقعا عجیب است.

مشاوروزیرورزش: برای فدراسیون فوتبال متاسفم/شایدکی‌روش،تاج را هم عوض کند!

 مشاور وزیر ورزش در واکنش به این موضوع که ممکن است کی‌روش در فوتبال ایران آن قدر قدرت پیدا کند که رئیس فدراسیون را نیز همانند دبیرش تغییر دهد، عنوان کرد: بعید نیست این اتفاق هم رخ دهد. اگرچه ما دنبال موفقیت تیم ملی هستیم اما این موفقیت را به هر روشی نمی‌خواهیم و مصلحت فوتبال ایران در اولویت قرار دارد.

ذوالفقار نسب در پایان درباذه اینکه چرا وزارت ورزش در معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس تعلل می‌کند و آیا حضور او در هیات مدیره این باشگاه قطعی است خاطرنشان کرد: در انتخاب هیات مدیره پرسپولیس حساسیت بیشتری وجود دارد و قطعا تا پایان ماه جاری اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی می‌شوند. در مورد حضور خودم در بین اعضای جدی هیات مدیره پرسپولیس هم لزومی نمی‌بینم فعلا صحبتی داشته باشم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تاسف بار این است که دبیرکل فدراسیون فوتبال که دکتر نیز هستند با توجه به عدم تسلطشان به زبان انگلیسی در جلسه AFC که مذاکرات با زبان انگلیسی بوده شرکت کرده و به دلیل همراه نداشتن مترجم نتوانستند از حق فوتبال ایران در قبال زیاده خواهی عربستان دفاع کرده و در موضوعی به این سادگی شکست خوردیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر