بازدید 4641
۶
بازتاب

واکنش تندمایلی‌کهن به برکناری اسدی/وقاحت تا این حد ندیده بودم

بد نیست، تمام پست‌های فدراسیون فوتبال هم برای ساکت شده.کی‌روش هم اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند.
کد خبر: ۷۱۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 08 July 2017
سرمربی پیشین تیم ملی معتقد است سرمربی فعلی این تیم حتی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های بالاتر از برکناری دبیرکلی فدراسیون فوتبال نقش داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد مایلی‌کهن در مورد کنار گذاشته شدن علیرضا اسدی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال و انتخاب ساکت به عنوان جانشین وی گفت: بد نیست، تمام پست‌های فدراسیون فوتبال هم برای ساکت شده است. انشاءالله مبارک ایشان باشد. 

وی درباره ارتباط بیانیه کی‌روش با برکناری اسدی، گفت: درباره کی‌روش که اصلا نمی‌توان صحبت کرد، او اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند. من اصلا در مورد کی‌روش صحبت نمی‌کنم، قبلا هم گفتم اصلا نمی‌شود در مورد کی‌روش صحبت کرد. 

سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: تیم ما که به جام جهانی نرفت، تیم ما قهرمان جام جهانی شد! مگر ندیدید وقتی که تیم ملی، ازبکستان را برد، کاپ قهرمانی جام جهانی را گرفتند و دور زمین دویدند و دور افتخار زدند؟ با این شرایط در مورد کی‌روش چه می‌خواهید بگویید؟ الان همه سکوت کرده‌اند و چیزی در مورد کی‌روش نمی‌گویند. واقعا در این چند سال گذشته تا به این اندازه وقاحت ندیده بودم. متاسفانه سرمربی تیم ملی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده، آن هم به صِرف اینکه تیم ما را به جام جهانی برده است.

وی در پاسخ به این سؤال که نقش کی‌روش در برکناری اسدی چه بود، گفت: کی‌روش اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند، برکناری اسدی که اصلا برایش کاری ندارد. 

سرمربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که بعد از اسدی، کی‌روش کدام شخص را از فدراسیون فوتبال کنار خواهد زد، گفت: من به نفر بعدی کاری ندارم، همانطور که گفتم کی‌روش اگر بخواهد گنده‌تر از تاج را هم عوض می‌کند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سلام
ببخشید شما؟؟؟؟. ظاهرا حسادت تا بدین حد ندیده بودیم.
برخی ها فقط بلدند گریه کنند.
آقای هموطن محترم؛ بنده متاسفم که در برابر حرفهای بی پایه شما ناچارم از یک اجنبی دفاع کنم. کاش شما میتوانستید نصف کاری که کی روش برای فوتبال ملی کرد را انجام میدادی. آنوقت هیچگاه ملت محناج کی روش و کیروشها نمی شد.
جناب مایلی کهن واقعا ندیدی؟
خوشبختانه پرونده و نتایج کی روش مشخص و روشن است بنابراین می تواند برپایه حمایت مردم هرکس که خلاف مردم حرکت می کند را تغییر دهد.
پس یک مربی فوتبال باید چکار کند که دو بار تیم را به جام جهانی برده شما چکار کردید تیمی که در استانه رفتن بود به خاطر شما نزدیک بود اوت شود وقاحت هم حدی دارد
برو بابا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل