بازدید 7955
۲

یک کشته بر اثر تصادف مرگبار در البرز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز از انجام چهار ماموریت توسط اورژانس هوایی البرز در روز جمعه شانزدهم تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 08 July 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز از انجام چهار ماموریت توسط اورژانس هوایی البرز در روز جمعه شانزدهم تیرماه خبر داد.

مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رونق یافتن سفرهای تابستانه و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: شرایط خاص جاده چالوس در ایام تعطیل (یکطرفه شدن این محور ) باعث شده است اورژانس البرز به دنبال پوشش ۱۰۰ درصدی حوادث جاده ای باشد و برای این مهم ظرفیت آمبولانس های اورژانس افزایش یافته است.

وی با اشاره به بهره گیری از  پایگاه هوایی، گفت: از نخستین ساعات امروز  جمعه شانزدهم تیرماه تصادفات متعددی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست که تعداد قابل توجهی مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

بابایی با تاکید بر اینکه پایگاه هوایی اورژانس البرز امروز بیشترین تعداد مأموریت های هوایی را تجربه کرد، گفت: مأموریت نخست به انتقال سه مصدوم بدحال حادثه برخورد خودروی ال ۹۰ و پراید اختصاص داشت این حادثه در محور کرج - چالوس به وقوع پیوست.

وی به مأموریت دوم اشاره کرد که برای امدادرسانی به چهار مصدوم حادثه برخورد پراید و ال۹۰ در جاده چالوس محدوده شهرستانک انجام شد و گفت: مأموریت سوم نیز به منظور انتقال سریع دو مصدوم بدحال تصادف مرگبار خودروهای پراید و پژو ۲۰۶ در جاده اشتهارد به نظرآباد انجام شد که متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخته بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز بیان کرد: مأموریت چهارم در آخرین ساعت کاری پایگاه هوایی اورژانس ساعت ٢٠ امشب انجام شد.

به گفته بابایی در ماموریت چهارم عملیات امداد برای مرد ۶۲ ساله ای که در اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه سر و ستون فقرات آسیب دیده بود، انجام شد و با توجه به یکطرفه شدن جاده چالوس فرد حادثه دیده سریعا به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.

وی اضافه کرد: سایر مصدومان توسط ناوگان زمینی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
"یک طرف حادثه همیشه پراید است."


موتوی پراید: "هیچکس در امان نیست".
دقت کردید در هر سه تصادف، پراید یکی از خودروهاست!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل