بازدید 8091
۵

درگیری خونین در ایلام؛ فرار قاتل به کوهستان

درگیری خانوادگی در روستای باولک منطقه عشایری قمش از توابع بخش کچی شهرستان ملکشاهی منجر به کشته شدن پنج عضو یک خانواده شد.
کد خبر: ۷۱۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 07 July 2017
درگیری خانوادگی در روستای باولک منطقه عشایری قمش از توابع بخش کچی شهرستان ملکشاهی منجر به کشته شدن پنج عضو یک خانواده شد.

به گزارش ایلنا، بر اثر تیراندازی با اسلحه جنگی در این روستا سه زن و دو مرد (پدر، همسر و سه فرزند) از اعضای یک خانواده روستایی کشته شدند و قاتل نیز از محل متواری و به کوه های اطراف گریخت.

بلافاصله پس از این حادثه عوامل نیروی انتظامی و قضایی به منظور ایجاد امنیت، جلوگیری از ادامه درگیری، بررسی علت این حادثه و همچنین دستگیری قاتل در روستای باولک مستقر شدند.

برخی شاهدان عینی می گویند این درگیری منجر به مرگ به بر سر حق آبه کشاورزی و برخی دیگر مسایل خانوادگی را علت این حادثه مرگبار اعلام کردند، حادثه ای که در آن قاتل اعضای یک خانواده را به رگبار بست و سپس متواری شد.

پدر خانواده به همراه همسر و دو نفر از فرزندانش در دم کشته شده و دو فرزند او نیز زخمی شدند که یکی از آنها بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت تا شمار کشته شدگان به پنج نفر برسد.

هم اکنون تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری قاتل که به کوه های اطراف روستای باولک گریخته است ادامه دارد و پلیس مصمم است تا بسرعت این فرد قاتل را دستگیر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
امان از فقر فرهنگی که هم باعث بدبختی اولیه است است و هم مانع رشد و توسعه (بدبختی ثانویه)
دعوا سر آب است آب آب آب

هشدار هشدار هشدار

جنگهااي زيادي بر سر آب ببن مردم خواهد شد
وحشی.....................................وحشی......................وحشی.............. خدا لعنتت کنه
آهای نفس کش کجایی؟ذرت پرت نکن.
مردم بیمار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل