بازدید 1389

گسترش مجدد دامنه عملیات ارتش سویه در شرق شهر دمشق

ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش در محور عین ترما-جوبر ضمن گسترش دامنه عملیات خود، موفق شدند ۲۰ تروریست النصره را از پای درآورند.
کد خبر: ۷۰۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 07 July 2017
ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش در محور عین ترما-جوبر ضمن گسترش دامنه عملیات خود، موفق شدند ۲۰ تروریست النصره را از پای درآورند.

به گزارش فارس، ارتش سوریه بار دیگر دامنه عملیات خود را در محور شهرک «عین ترما-حی جوبر» واقع در شرق دمشق افزایش داده است.

نیروهای سوری با عملیات خود در شرق دمشق نشان دادند که استحکامات تروریستها در این منطقه بر خلاف آنچه ادعا میکردند، بسیار سست است و راه نیروهای مقاومت برای حمله به سوی جبهه النصره در عمق جوبر چندان ناهموار نیست.

وبگاه خبری «العهد» گزارش داد که ارتش سوریه از رهگذر عملیات خود قصد دارد جوبر را از عین ترما جدا کند؛ شهرکی که امکانات و تجهیزات النصره در آن در حال از بین رفتن است.

یک منبع نظامی سوری حاضر در محور عین ترما گفت که نیروهای یورش ارتش سوریه دامنه تسلط خود را در اطراف مثلث راهبردی عین ترما-جوبر گسترش داده و مناطق جدیدی را از النصره پس گرفته است.

به گفته این منبع، در جریان این درگیریها تا کنون دستکم بیش از 20 ترویست کشته شده اند و تجهیزات النصره در عین ترما و جوبر از بین رفته است.

تروریستها از مواضع خود در حال عقب نشینی هستند و در حال حاضر تنها کاری که میتوانند انجام دهند دفع حملات ارتش و دفاع از خود است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان