بازدید 4041
۱

کنکور سراسری ۹۶ در گروه علوم تجربی برگزار شد

کد خبر: ۷۰۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 07 July 2017
آزمون سراسری سال ۹۶ با ادامه رقابت داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار شد. در این نوبت بیشترین تعداد داوطلب کنکور با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر معادل ۵۸.۹۶ درصد زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر معادل ۴۱.۰۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه علوم تجربی صبح امروز جمعه ۱۶ تیر ماه ۹۶ با رقابت ۵۸۰ هزار و ۵۷۰ نفر در گروه علوم تجربی برگزار شد.

در گروه علوم تجربی تعداد ۵۸۰ هزار و ۵۷۰ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۶۷ هزار و ۷۹۳ نفر معادل ۶۳.۳۵ درصد داوطلبان زن و تعداد ۲۱۲ هزار و ۷۷۷ نفر معادل ۳۶.۶۵ درصد داوطلبان زن هستند.

داوطلبان آزمون گروه علوم تجربی به ۱۰۰ سئوال عمومی در دفترچه شماره یک در مدت ۷۵ دقیقه و به ۱۷۰ سئوال اختصاصی در دفترچه شماره دو در مدت ۱۷۵ دقیقه پاسخ می دهند.

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم بهیاری و یا شاغل در حرفه ای بهیاری هستند علاوه بر دفترچه های شماره ۱ و ۲ به ۵۰ سئوال تخصصی بهیاری در مدت ۳۰ دقیقه در دفترچه شماره ۳ نیز پاسخ می دهند.

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در  ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار می‌شود.

درب حوزه­­ های امتحانی صبح­ آزمون ها رأس‌ ساعت‌ ۷:۰۰ (هفت) صبح و بعدازظهرها رأس ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) بسته خواهد شد و شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح­ ها راس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) و بعداز ظهرها راس ساعت ۱۵:۰۰ (سه بعدازظهر) آغاز می­ شود. از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب حوزه­ های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
دعا کنید پسر من داروسازی قبول شه ، خیلی زحمت کشید علیرغم اینکه شرایط خیلی خوبی نداشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر