بازدید 3474

خودکشی نافرجام؛ نتیجه‌دعوای‌خانوادگی در چین

این نوجوان پس از دعوا با خانواده اش قصد داشت خود را از یک آپارتمان 12 طبقه به پایین پرت کند که با اقدام بی نظیر یک آتشفشان ناکام ماند.
کد خبر: ۷۰۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 06 July 2017
این نوجوان پس از دعوا با خانواده اش قصد داشت خود را از یک آپارتمان 12 طبقه به پایین پرت کند که با اقدام بی نظیر یک آتشفشان ناکام ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که توسط تلفن همراه تهیه شده است لحظه دلهره آور نجات یک نوجوان را در شهر " واها " در استان آنهوئی در شرق چین نشان می دهد. این نوجوان پس از  یک دعوای خانوادگی قصد داشت خود را از یک آپارتمان 12 طبقه به پایین پرت کند. در یکی از این تصاویر، این نوجوان در حالی که بر روی لبه پنجره آپارتمان طبقه 12 نشسته است دیده می شود. گفته می شود این تصمیم احمقانه این نوجوان به علت دعوا با خانواده اش بوده و وی بلافاصله با رفتن روی لبه پنجره آنها را تهدید به کشتن خود کرده است.

بلافاصله بعد از این حادثه، آتشنشانان در محل حاضر شده و در اقدامی سریع و غافلگیرانه جان وی را نجات دادند. یکی از آتشنشانان با استفاده از یک طناب که به کمر خود بسته بود، از طبقه 13 ناگهان خود را به پایین پرتاب کرد و با یک لگد این نوجوان را از لبه پنجره به داخل آپارتمان پرتاب کرد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در خصوص علت اصلی اقدام این نوجوان ادامه دهد.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار