بازدید 3145

رشدشاخص‌هادرآسیادرپی تحرکات موشکی کره‌شمالی

نگرانی از آزمایش موشکی کره شمالی موجب کاهش خرید اوراق قرضه دولتی کشورها و رشد خرید و فروش سهام در بازار آسیا شد.
کد خبر: ۷۰۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 06 July 2017
بازارهای آسیایی در پی افزایش میزان تقاضا برای خرید سهام و افت تقاضا برای خرید اوراق قرضه دولتی در پی نگرانی های ژئوپولتیک با افزایش همراه شدند .

به گزارش بازار سرمایه(سنا)، نگرانی از آزمایش موشکی کره شمالی موجب کاهش خرید اوراق قرضه دولتی کشورها و رشد خرید و فروش سهام در بازار آسیا شد.

در این بین، شاخص ها در بازار اروپا روند نزولی را به ثبت رساندند در حالی که قیمت سهام در بازارهای ژاپن و هنگ کنگ روند منفی روز گذشته خود را جبران کردند و با پیشتازی قیمت سهام شرکت های خودروسازی، توانستند روند مثبت را از خود به جای بگذارند.

بر اساس این گزارش، قیمت طلا به روند افزایشی خود ادامه داد در حالی که نگرانی از تحرکات موشکی کره شمالی موجب رشد قیمت طلا به عنوان پشتوانه ای برای سرمایه گذاری های آتی شد.

در این بازارها ، شاخص آسیا پاسفیک با رشد 0.4 درصدی همراه شد در حالی که شاخص استاکس اروپا با کاهش 0.3 درصدی معاملات را ادامه داد.

در این بین، شاخص اس اند پی استرالیا کاهش 0.4 درصدی را از آن خود کرد در حالی که شاخص تاپیکس ژاپن با رشد 0.6 درصدی همراه شد.

در این بین، شرکت خودروسازی سوبارو افزایش 3.7 درصدی را از آن خود کرد در حالی که قیمت سهام شرکت تویوتا موتور با رشد 1.6 درصدی معاملات را خاتمه داد.

در ادامه شاخص کاسپی کره جنوبی0.3 درصد مثبت شد و قیمت سهام شرکت الکترونیکی سامسونگ با رشد 1.2 درصدی معاملات را خاتمه داد .

شاخص هنگ سنگ چین با رشد 0.6 درصدی همراه شد در حالی که شاخص شانگهای با رشد 0.8 درصدی مواجه شد.

در بازارهای کالایی قیمت طلا با رشد 0.2 درصدی به هر اونس یک هزار و 225 دلار در هر اونس معامله شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس