بازدید 4862

درگیری در بیمارستان نهاوند

کد خبر: ۷۰۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 06 July 2017
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: پلیس عوامل حادثه درگیری بامداد سه شنبه در داخل اورژانس بیمارستان آیت ا... علیمرادیان نهاوند را بازداشت کرد و تحویل مراجع قضایی داد.

 به گزارش خراسان، سرهنگ منصور ملکی در تشریح این حادثه گفت: بامداد روز سه شنبه نزاعی دسته جمعی بین اهالی 2 روستا از توابع بخش مرکزی نهاوند رخ داد که در این حادثه تعدادی با سلاح سرد مجروح شدند.

وی افزود: پس از این درگیری، تعدادی از مجروحان برای مداوا به اورژانس بیمارستان علیمرادیان در شهر نهاوند اعزام شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

ملکی اظهار کرد: در ادامه ماجرا تعدادی از طرفین درگیری که حدود 6 نفر بودند با آگاهی از مراجعه مجروحان به بیمارستان در اولین ساعات بامداد سه شنبه به داخل اورژانس هجوم آوردند و با سلاح سرد و چوب با یکدیگر درگیر شدند و فضای بیمارستان را متشنج کردند به گونه ای که کارکنان بیمارستان مداوا را ترک کرده و زیر میز و داخل اتاق ها پناه گرفتند و تعدادی از بیماران اورژانس نیز مجبور به ترک آن جا شدند.

وی گفت: پس از این حادثه موضوع به پلیس 110 اعلام شد که ماموران به بیمارستان مراجعه و افراد مهاجم را پس از شناسایی، دستگیر کردند و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دادند.

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: پس از این حادثه ماموران با مراجعه به روستا، تعدادی دیگر از عوامل حادثه را نیز دستگیر کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان