بازدید 4820

تاخیر پروازها، دامن‌گیر یک نماینده مجلس شد

نماینده مردم یزد درباره سرگردانی خود و تعدادی از نمایندگان به دلیل تاخیر پرواز در فرودگاه توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۷۰۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 05 July 2017
 نماینده مردم یزد درباره سرگردانی خود و تعدادی از نمایندگان به دلیل تاخیر پرواز در فرودگاه توضیحاتی ارائه داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا صباغیان نماینده مردم یزد درباره سرگردانی خود بدلیل تاخیر پرواز در فرودگاه اظهار داشت: بلیط بنده برای ساعت 15:10 از شرکت هواپیمای آسمان بود اما اکنون ساعت 18:30 دقیقه است و نزدیک به سه ساعت مردم معطل هستند.

وی افزود: متاسفانه چیزی که برای مسئولان و دست اندرکاران هواپیمایی ارزش ندارد وقت مردم است. حتی یک نفر در این باره هیچگونه اطلاع رسانی انجام نداده و حتی اعلام نشده که یک ساعت یا دو ساعت دیگر پرواز انجام می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه با این تاخیر در پرواز همه مردم سرگردان هستند ادامه داد: این اتفاق تنها مربوط به امروز نمی‌شود و بارها شاهد بودیم پروازها با سه یا چهار ساعت تاخیر صورت گرفته است.

نماینده مردم یزد گفت: بنده حتما این موضوع را از وزیر راه جویا می‌شوم تا حداقل تکلیف مردم در این زمینه روشن شود.

وی خاطر نشان کرد: در برخی کشورها یک یا دو دقیقه تاخیر در پروازها صورت میگیرد اما متاسفانه این وضعیت بر کشور ما حاکم است.

صباغیان با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ کس هیچ گونه اطلاع رسانی درباره تاخیر پرواز نکرده، تصریح کرد: ما که نمایندگان مجلس هستیم اینگونه با ما رفتار میشود حال باید دید برخوردها با مردم چگونه است.
نماینده مردم یزد اضافه کرد: متاسفانه این گونه مسائل نشان دهنده ضعف هایی است که سعی می کنیم وظیفه خود را در این باره انجام دهیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه وقت مردم برای آقایان ارزشی ندارد، خاطرنشان کرد: تعدادی دیگر از نمایندگان نیز امروز پروازهایشان برای بازگشت به شهرشان با تاخیر مواجه بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل