بازدید 5131

دربی سرخابی در آلمان درآستانه لغو شدن!

مصدومیت و غیبت ستاره های هردو تیم عملا جذابیت این دیدار را بسیار تقلیل می دهد و از همین حالا مشخص شده که درصورت برگزاری، مسابقه ای سرد و بی روح و بدون هیجان لازم خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 05 July 2017
احتمال بسیاری وجود دارد که دربی استقلال و پرسپولیس که قرار بود در کشور آلمان برگزار شود، منتفی شود تا همه نقشه های اسپانسر نقش برآب شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که اسپانسر مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدعی است تدارک‌های لازم برای برگزاری دربی این دو تیم در آلمان را دیده اما خبرهای ضد و نقیضی از لغو  این دیدار به گوش می‌رسد.
 
همه چیز طبق روال در حال انجام شدن بود و حتی بازیکنان دو تیم به سفارت آلمان رفته و کارهای اخذ روادید را انجام دادند اما ظاهرا ترس از شکست و عواقب احتمالی آن در ابتئای فصل باعث شده برخی از مسئولان دو تیم تصمیم به لغو بازی بگیرند.
 
از طرفی، استقلال به دلیل داشتن 4 بازیکن در اردوی تیم امید و همچنین غیبت برخی از بازیکنان اصلی اش بدلیل مصدومیت و عدم آمادگی، با کمبود بازیکن روبرو است و امکان دارد در این دیدار شرکت نکند. 

پرسپولیس هم چند بازیکن غایب در این بازی خواهد داشت که عملا جذابیت این دیدار را بسیار تقلیل می دهد و از همین حالا مشخص شده که درصورت برگزاری، مسابقه ای سرد و بی روح و بدون هیجان لازم خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل