بازدید 4412

فیفا سرنوشت ستاره تراکتور رابه فدراسیون ایران داد

اگر صرفاً به خاطر مصدومیت نام عشوری از لیست خارج شود، او مشکلی ندارد و می‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند، اما اگر قراردادش را فسخ کرده باشد، حداقل تا نیم فصل قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
کد خبر: ۷۰۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 05 July 2017
باشگاه تراکتورسازی برای وضعیت سینا عشوری از فدراسیون فوتبال استعلام گرفته بود که پاسخ این استعلام به باشگاه تبریزی ابلاغ شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به اینکه استعلام توسط باشگاه تراکتورسازی گرفته شده بود، پاسخ آن نیز به این باشگاه ارسال شده است و هنوز به دست فدراسیون فوتبال یا کمیته تعیین وضعیت بازیکنان نرسیده است. فیفا در پاسخ به استعلام تراکتورسازی، تصمیم‌گیری در مورد وضعیت سینا عشوری را به فدراسیون فوتبال ایران واگذار کرده است.

روزبه وثوق احمدی درباره پاسخ استعلام باشگاه تراکتورسازی از فیفا برای پرونده سینا عشوری، گفت: من هنوز پاسخ استعلام را ندیدم، اما آن‌طور که به ما نیز اعلام شده، فدراسیون فوتبال باید در مورد بازیکن تیم تراکتورسازی تصمیم‌گیری کند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که عشوری در چه صورتی می‌تواند برای تراکتورسازی به میدان برود، گفت: این موضوع، موضوع حساسی است و نیاز به بررسی دارد. ما الان باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعلام بگیریم که آیا قرارداد سینا عشوری فسخ شده یا نام او فقط به‌خاطر مصدومیت از لیست تیم تراکتورسازی خارج شده است. اگر صرفاً به خاطر مصدومیت نام عشوری از لیست خارج شود، او مشکلی ندارد و می‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند، اما اگر قراردادش را فسخ کرده باشد، حداقل تا نیم فصل قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی