بازدید 4417
خبر

رقیب رضاییان از تست اوستنده خط خورد!

روزنامه های بلژیکی در مطالب امروز خود نوشته اند که باشگاه اوستنده قید یکی از بازیکنان خود (بازیکن اهل رژیم اشغالگر قدس) را زدند تا با خالی شدن یک جای خالی شرایط را برای حضور رامین رضاییان مهیا کنند.
کد خبر: ۷۰۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 05 July 2017
مدافع سابق پرسپولیسی ها که چند روزی است با تیم اوستنده بلژیک به تمرین می پردازد، بیش از هر زمان دیگری خود را به این تیم نزدیک می بیند.

به گزارش تابناک ورزشی، رضاییان عملکرد فوق العاده ای در تست های این تیم داشت، از طرفی یکی از مهمترین موانع حضور این بازیکن با خط خوردن نام رقیب وی توسط مسئولان باشگاه بلژیکی برداشته شد. 

رامین رضاییان که پس از جدایی از جمع سرخ پوشان به تیم دیگری نپیوست، اکنون تنها یک گام تا لژیونر شدن دارد. او که در روزهای اخیر به همراه تیم اوستنده بلژیک به تمرین می پردازد، توانسته موفقیت بالایی در تست های این باشگاه داشته باشد و همین موضوع مسئولان این باشگاه را ترغیب به جذب این بازیکن کرده است. 
 
او در تست روز اول یعنی تست بدنسازی به همراه یکی دیگر از بازیکنان تیم به عنوان اولی رسید، روز گذشته نیز در تست دو که در جنگل برگزار شده بود مجددا خود را به عنوان بهترین بازیکن تیم معرفی کرد. 
 
پس از موفقیت رامین رضاییان در تست ها، مسئولان تیم بلژیکی به دنبال این هستند تا بتوانند هرچه سریعتر قرارداد خود با این بازیکن را منعقد کنند. در این رابطه روزنامه های بلژیکی در مطالب امروز خود نوشته اند که باشگاه اوستنده قید یکی از بازیکنان خود (بازیکن اهل رژیم اشغالگر قدس) را زدند تا با خالی شدن یک جای خالی شرایط را برای حضور رامین رضاییان مهیا کنند.

رقیب رضاییان از تست اوستنده خط خورد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل