بازدید 2187

درگیری خانواده «گلمراد حلیم‌اف» با پلیس؛ ۴ نفر کشته شدند

در اثر درگیری میان نیروهای پلیس و اعضای خانواده سرهنگ فراری تاجیک، یک مقام بلندپایه وزارت کشور تاجیکستان و ۳ نفر از اعضای خانواده «حلیم اف» زخمی و ۴ نفر دیگر کشته شدند.
کد خبر: ۷۰۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 05 July 2017
در اثر درگیری میان نیروهای پلیس و اعضای خانواده سرهنگ فراری تاجیک، یک مقام بلندپایه وزارت کشور تاجیکستان و ۳ نفر از اعضای خانواده «حلیم اف» زخمی و ۴ نفر دیگر کشته شدند.

به گزارش فارس، به نقل از «رادیوی آزادی»، در پی درگیری میان کارمندان پلیس و اعضای خانواده «گلمراد حلیم اف» سرهنگ فراری و فرمانده سابق نیروهای ویژه وزارت کشور تاجیکستان در روستای «عبرت» ناحیه «واسع» استان ختلان 3 تن از اعضا خانواده حلیم اف زخمی و 4 تن دیگر کشته شدند.

بنابر این گزارش، در این درگیری یک از کارمندان بلند پایه وزارت کشور تاجیکستان به ضرب چاقو زخمی شد.

علاوه بر این در این درگیری 3 تن دیگر از جمله برادران و دیگر اعضای خانواده سرهنگ فراری تاجیک زخمی شده اند که در مورد این که این مناقشه بر سر چه موضوعی سر زده و آنها چگونه زخمی شده اند مطلبی بیان نشده است.

این درگیری در حالی رخ داده است که چندی قبل پسر 18 ساله «گلمراد حلیم اف» سرهنگ فراری و فرمانده سابق نیروهای ویژه وزارت کشور تاجیکستان به اتهام پیوستن به سازمان تروریستی داعش و قصد سفر به سوریه از سوی مقامات ویژه تاجیک بازداشت شده است.

علاوه بر این نیز هفته پیش برادرزاده وی به اتهام استخدام جوانان به گروه‌های افراطی و انتقال آنها به سوریه از سوی مقامات ویژه روس بازداشت و به تاجیکستان استرداد شد.

گلمراد حلیم اف سرهنگ سابق نیروهای ویژه تاجیک در ماه آوریل سال 2015 از تاجیکستان ناپدید شد و بعد از یک ماه از حضور خود در سوریه خبر داد.

حلیم‌اف که در آمریکا و روسیه شیوه های مبارزه با تروریسم را آموخته در تاجیکستان به خیانت به وطن متهم شد و در فهرست افراد تحت تعقیب اینترپل قرار گرفت.

در ماه آگوست سال 2016، آمریکا حلیم اف را در فهرست خطرناک ترین تروریست های جهان وارد کرد و برای اطلاع از مکان وی 3 میلیون دلار پاداش قرار داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل