بازدید 2785
۳

صالحی امیری: سیاست دولت اعزام حجاج است

کد خبر: ۷۰۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 05 July 2017
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عربستان شروط لازم جمهوری اسلامی را برای حج پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت حج تمتع اظهار داشت:  سیاست رسمی نظام برگزاری حج با عزت و کرامت است و در این زمینه همه مسیرهای ممکن را طی کردیم.

وی افزود: عربستان شروط لازم جمهوری اسلامی را پذیرفته است.

وزیر ارشاد  تاکید کرد: بحث امنیتی حجاج در سطوح بالای نظام مطرح است.در فضای فعلی سیاست ما اعزام حجاج است. امنیت حجاج الویت اول نظام است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد. امیدواریم شاهد برگزاری حج باعزت و کرامت باشیم.

صالحی امیری گفت: ثبت‌نام حجاج انجام و آموزش‌ها داده شده است. در این زمینه همه تمهیدات صورت گرفته است. مرداد اولین گروه حجاج به عربستان اعزام می‌شود.گروه‌های پشتیبانی و پزشکی در مکه و مدینه نیز مستقر شدند.

صالحی امیری تاکید کرد: سیاست رسمی ما اعزام حجاج به عربستان با همه تمهیدات لازم است. شرایط را رصد می‌کنیم و همه احتمالات را در سطوح بالای نظام مطرح می‌کنیم.

وزیر ارشاد افزود: در فضای فعلی سیاست ما اعزام حجاج است. امنیت حجاج الویت اول نظام است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد.شاهد برگزاری حج باعزت و کرامت خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
حج با انگشت نگاری و استفاده از مچ بندهای الکترونیکی واقعا عزتمندانه است؟؟!!!کشور در گیر جنگ ناخواسته نشود هرکه میخواهد برود برود
سیاست این دولت دوپهلو صحبت کردن و فرار از مسئولیته.یعنی چه که اعزام حجاج را به نظام نسبت میدن؟منظور از نظام کیه؟میخوان اگه مشکلی ایجاد شد بگن تقصیر نظام بود؟سازمان حج و زیارت زیر نظر دولته ودولت بازوی اجراییه نظامه.دولت جدایی از نظام نیست.
مطمیئن هستی دولت دارد این کارر ا میکند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل