بازدید 5848
۳

بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون در مجلس

کد خبر: ۷۰۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 05 July 2017
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش پرونده تحصیلی برادر و دستیار رئیس‌جمهور، پس از رفع ایرادات، در کمیسیون قرائت می‌شود.

به گزارش مهر، محمدمهدی زاهدی درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون (برادر و دستیار رئیس‌جمهور) در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: کمیته سه نفره بررسی پرونده تحصیلی آقای فریدون گزارش اولیه‌ای را ارائه کرده‌اند که ایرادات آن را اعلام کردیم و قرار شده است، این ایرادات و اشکالات را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس ار رفع ایرادات و جمع‌بندی، گزارش در کمیسیون بررسی، تعیین تکلیف و قرائت می‌شود.

گفتنی است، از بهمن ماه سال گذشته کمیته‌ سه‌ نفره‌ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات متشکل از محمد قمی، سید محمدجواد ابطحی و کارن خانلری برای بررسی حواشی مطرح شده راجع به نحوه قبولی و ادامه تحصیل حسین فریدون در دوره دکتری روابط بین‌الملل پردیس بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شد؛ قرار بود اخیراً گزارش این کمیته، در کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شود.

محمد قمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس که ریاست این کمیته را بر عهده دارد، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: به دلیل تأثیرگذاری این گزارش بر رأی آقای روحانی، گزارش کمیته تا پیش از انتخابات قرائت نمی‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳
حسین فریدون؟ فعلا برین مدرک اقای روحانی رو بررسی کنید!! چرا اقای روحانی در زمان حضور در مجلس در دهه 60 که هنوز دکترا نداشتن ، با اسم دکتر روحانی ثبت نام کرده؟
برای یک مورد نه چندان با اهمیت چرا چند نفر درگیر و این مقدار وقت گذاشته اند؟ چرا به مطالبات مهمتر جامعه به این میزان توجه و رسیدگی نمی شود؟
وای که چه قدر مشکلات کشور کم شدند وای که ما چقدر خوشبختم وای که در اوج گرما و بی آب و برقی و انواع فتنه ها بررسی مدرک تحصیلی یکی حلال مشکلات میشود مرحبا به درایت نمایندگان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر