بازدید 4973
۱

مهماندوست:فرداصبح هم به ایران برگردم بساط همین است

کد خبر: ۷۰۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 04 July 2017
سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت: اگر همین فردا صبح به ایران بیایم باز هم بساط همین است؛ در جایی که همه با هم مشکل دارند نمی‌شود کار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا مهماندوست در مورد شرایط تکواندوی ایران و تیم آذربایجان که هدایتش را بر عهده دارد در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: اوضاع آنقدر بد است که حتی اگر من حاضر شوم با وجود تمام موضوعات گذشته همین فردا صبح هم به ایران بیایم بساط تغییر نمی‌کند. فضا آنقدر مسموم است که از دست هیچ‌کس کاری بر نمی‌آید. 

وی ادامه داد: در جایی که یک عده با رئیس فدراسیون مشکل دارند، بازیکنان با مربیان، مربیان با بازیکنان و مثلا مربیان با فدراسیون که نمی‌شود کار کرد. همه بد هم را می‌گویند و اصلا نمی‌دانم تا کنون چگونه کارها با این شرایط پیش رفته است. در رقابت‌های جهانی، همه در خواب قهرمانی‌های گذشته بودند و متاسفانه نتیجه آن شد که دیدیم. ما باید همیشه یک گام از حریفان‌مان جلوتر باشیم زیرا تکواندوی دنیا به سرعت در حال حرکت است و اگر کم کاری کنیم حتما جا خواهیم ماند.

مهماندوست گفت: در دو سال اخیر تیم روسیه را زیر نظر دارم و واقعا متوجه سرمایه گذاری عظیم روس‌ها در این رشته شدم. در رقابت‌های یونان روس ها با 500 تکواندوکار در بخش‌های مختلف حاضر شدند و در دیگر رویدادها نیز معمولا با بالای 100 تکواندوکار حضور پیدا می‌کنند؛ ما در چنین شرایطی چه کردیم؟! تنها به دنبال دعوا و اختلاف و درگیری بودیم. سطح مسابقات جهانی آنقدر بالا بود که تنها یک تکواندوکار چینی موفق شد طلای المپیک خود را در این میدان تکرار کند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان در مورد وضعیت تیمش در رقابت‌های جهانی کره جنوبی نیز تاکید کرد: می‌توانستیم چهار مدال طلا در کره بگیریم و برای اولین بار قهرمان جهان شویم اما متاسفانه در حین مبارزات بچه‌ها به راهنمایی‌های من گوش نکردند و اشتباهاتی داشتند. به هر حال با این وجود با یک طلا و یک برنز از لحاظ امتیازی در رتبه چهارم ایستادیم و این نتیجه چندان بدی نبود. 

مهماندوست خاطرنشان کرد: واقعا دستم در آذربایجان خالی است اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم. به شخصه با وجود اینکه تیم چهارم شداز نتیجه به دست آمده راضی نیستم و امیدوارم در آینده بتوانم قهرمانی جهان را برای آذربایجانی‌ها به ارمغان بیاورم. باید به سمت جلو حرکت کرد و برای رسیدن به هدف تمرین کرد و برنامه داشت. برای تکواندوی کشورم نیز آرزوی موفقیت  می‌کنم و امیدوارم تمام خانواده این رشته از تکواندو حمایت و با همدلی شرایط را بهتر کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انگار کفگیر مهماندوست هم به ته دیگ خورده که حرف بازگشت به ایران را می زنه!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر