بازدید 4325
گزارش

میزبانی جام ملتهای۲۰۱۸ از دست ایران پرید

ایران، تایوان و لبنان خواستار این میزبانی بودند اما امتیازهای تایوان بیشتر بود. ما به دنبال میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ هستیم چون سال جام جهانی است.
کد خبر: ۷۰۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 04 July 2017
کفاشیان از احتمال کم اعطای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا به ایران خبر داد .

به گزارش تابناک ورزشی، رییس بخش فوتسال فدراسیون ایران گفت: تایوان در همه بخش‌ها از ما قوی تر بود. ناظرها به امکانات نگاه می‌کنند و ما در این بخش ضعیف هستیم. با این حال ما برای برای مسابقات غرب آسیا سعی می کنیم میزبانی را بگیریم. گرفتن میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا در بهمن دیگر امکان ندارد. ایران، تایوان و لبنان خواستار این میزبانی بودند اما امتیازهای تایوان بیشتر بود. ما به دنبال میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ هستیم چون سال جام جهانی است.

سرپرست کمیته فوتسال اضافه کرد: ما برای گرفتن میزبانی جام جهانی هم تلاش زیادی کردیم تا کار را به اینجا رسانده‌ایم. چهار کشور درخواست داده‌اند اما روی ایران و ژاپن تمرکز بیشتری است. من از رئیس AFC خواستم در این زمینه از ایران حمایت کند اما او گفت ژاپن و ایران هر دو آسیایی هستند. ما گفتیم راضی کردن ژاپن با ما چون آن‌ها در سال ۲۰۲۰ میزبانی المپیک را دارند و برگزاری جام جهانی برای شان سخت است. 

کفاشیان ادامه داد: با خود ژاپنی‌ها رایزنی کردیم و ابتدا قبول کردند اما بعد گفتند میزبانی فوتسال را هم می خواهیم. ترسم از این است اگر فیفا از امکانات ژاپن بازدید کند، میزبانی را به آن ها بدهد. ما برای جام ملت‌های فوتبال همه کار کرده بودیم اما امارات آمد و اعلام کرد امکانات خوبی دارد؛ میزبانی را هم به امارات دادند. اگر مسئولان مملکت ما با فیفا لابی کنند، گرفتن میزبانی غیرممکن نخواهد بود. ما اینفانتینو را به ایران آوردیم و از او حمایت کردیم. این حمایت‌ها الان باید جواب دهد و به کارمان بیاید. ما امید داریم اما مسئولان باید قول بدهند تا سالن‌ها بازسازی شود. تبریز، ارومیه، اردبیل و اصفهان سالن‌های خوبی دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر