بازدید 5424

کلاهبرداری ‌میلیاردی به بهانه فروش آپارتمان

کد خبر: ۷۰۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 04 July 2017
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان‌وبلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که به بهانه فروش آپارتمان، 13‌میلیارد ریال در زاهدان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ ابراهيم ملاشاهي در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر، افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در مرداد ماه سال 1392 سه واحد مسکونی از فردی به مبلغ چهار‌میلیارد و 300‌میلیون ریال به صورت پیش فروش خریداری کرده ولی پس از گذشت حدود چهار سال هیچ‌گونه اقدامی در جهت تحویل واحدهای آپارتمانی از سوی فروشنده صورت نگرفته است، بررسی موضوع توسط پلیس آغاز شد.
 
رئيس پليس آگاهي استان سیستان‌و‌بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری جهت بررسی موضوع وارد عمل شده و طی تحقیقات نامحسوس صورت گرفته دریافتند که متهم اقدام به احداث مجتمع مسکونی 11 واحدی نموده و کلیه واحد‌های را به صورت پیش فروش به افراد واگذار و مجددا کلیه واحدهای را به صورت 6 دانگ به افراد دیگری فروخته است.
 
ملاشاهی در ادامه گفت: با توجه به احتمال فرار متهم بلافاصله ماموران وارد عمل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات پلیسی وی را در زاهدان دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی افزود: متهم دستگیر شده در اظهارات خود به کلاهبرداری از پنج نفر به مبلغ 13‌میلیارد ریال اعتراف کرد که پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار