بازدید 5802

تقدیر حشدالشعبی از ایران و حزب‌الله

"ابومهدی المهندس" نائب رئیس مجموعه حشدالشعبی عراق می‌گوید که اگر پشتیبانی و تلاش‌های ایران و حزب‌الله نبود، به جایگاهی که امروز در آن قرار داریم، نمی‌رسیدیم.
کد خبر: ۷۰۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 03 July 2017
 "ابومهدی المهندس" نائب رئیس مجموعه حشدالشعبی عراق می‌گوید که اگر پشتیبانی و تلاش‌های ایران و حزب‌الله نبود، به جایگاهی که امروز در آن قرار داریم، نمی‌رسیدیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: آمریکایی‌های می‌خواهند با فراهم کردن مسیری از عمان به بغداد، یک سامانه موشکی زمین به زمین را در آن‌جا احداث کنند.

به‌نقل از شبکه المیادین؛ المهندس در سمینار رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در تهران اظهار داشت: جاده دمشق- بغداد باز شده و کاملا امن است.

وی با تاکید بر این‌که هرکسی که با پروژه آمریکایی تعامل داشته باشد، حشدالشعبی به ان حمله خواهد کرد، گفت: ما نمی‌توانیم کسی را که از ما حمایت می‎کند، از ورود به انتخابات منع کنیم، کما این‌که بسیج مردمی هر نیروی آمریکایی را که برای تسلط بر عراق و سوریه نقشه طراحی می‌کند، متوقف کرده و به او اجازه ورود نخواهیم داد.

المهندس در بخش دیگری از سخنان خود به فرود هواپیماهای آمریکایی به خاک عراق و حضور چندین ساعته آنان در مناطق تحت سیطره داعش اشاره کرد.

نائب رئیس بسیج مردمی عراق بیان داشت: در نبرد موصل، ماموریت‌های مهمی برای آزادسازی مساحت‌های وسیعی به حشدالشعبی سپرده شده، همان‌گونه که بسیج مردمی توانست نزدیک به 25 هزار کیلومتر مربع از خاک عراق را آزاد کند.

المهندس در ادامه هماهنگی‌های میان ارتش عراق، پلیس، نیروهای مقابله با تروریسم و حشدالشعبی را به‌عنوان مولفه‌ای که به پیروزی‌ها در این کشور منجر می‌شود، برشمرد و گفت: آمریکا نمی‌خواهد که داعش در عراق به پایان برسد.

وی افزود: حشدالشعبی یک سال قبل دستگاه امنیتی را تشکیل داد و این دستگاه اقدامات خود را در مناطق آزادسازی شده آغاز کرد.

ابومهدی المهندس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ریاض تلاش می‌کند که لیست‌هایی انتخاباتی را به دولت ارائه دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان