بازدید 4305

روایت رضایی از مفهوم آتش به اختیار

کد خبر: ۷۰۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 03 July 2017
رئیس ستاد توانمندسازی محرومان کشور گفت: مفهوم آتش به اختیار مقام معظم رهبری که توسط برخی به اشتباه تفسیر شد، یعنی خلأهایی که توسط سیستم‌های رسمی در کشور قابل حل نیست، توسط نیروهای متعهد و اثرگذار در چارچوب ارزش‌های انقلاب پر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن رضایی در نشست مشترک اعضای موسسه خیریه توانمندسازان خوزستان در قرارگاه کربلای سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به اهمیت زکات اظهار کرد: نمی‌توان زکات را از نماز جدا کرد، چراکه آیه 55 سوره مائده حاکی از آن است که در حال رکوع هم زکات باید پرداخت شود.

وی افزود: زکات امری مهم و همه‌جا همراه با نماز است اما آیا چنین اندیشه و رویکردی در میان ما پاسداران، دولتمردان و مسؤولان شکل گرفته که نماز و زکات جداشدنی نیستند و باید هر دو را با هم مورد توجه قرار داد؟ از نظر من در این زمینه غفلت صورت گرفته است.

رئیس ستاد توانمندسازی محرومین کشور تصریح کرد: این ستاد قصد آغاز جهاد و نهضتی بر مبنای اسلامی و قرآنی دارد.

رضایی عنوان کرد: این کار ابعاد دیگری انقلابی نیز دارد، ما اکنون در شرایطی قرار داریم که دشمن می‌خواهد در جنگ اقتصادی، با انقلاب ما درگیر شود و انقلاب اسلامی را شکست دهد.

وی ادامه داد: بنابراین هر اقدامی که برای کاهش فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بر زندگی مردم انجام دهیم، عملی انقلابی محسوب می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: باید عملی انقلابی و اسلامی را آغاز کنیم که این کار از سویی دیگر لبیک به مقام معظم رهبری است.

رضایی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و تفاسیر گوناگون از کلمه آتش به اختیار، تاکید کرد: مفهوم آتش به اختیار مقام معظم رهبری که توسط برخی به اشتباه تفسیر شد، یعنی خلأهایی که توسط سیستم‌های رسمی در کشور قابل حل نیست، توسط نیروهای متعهد و اثرگذار در چارچوب ارزش‌های انقلاب حل و فصل شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود تمام تلاش‌ها و زحمات انجام شده در امر رسیدگی به محرومان، باز هم خلأهای بسیاری در این زمینه وجود دارد.
 
رئیس ستاد توانمندسازی محرومین کشور گفت: خوشبختانه اکنون سپاه نیز قرارگاه محرومیت‌زدایی راه‌اندازی کرده است اما باز هم خلأهایی وجود دارد، بنابراین نیروهای متحد انقلابی، خیرین و خیریه‌ها نیز باید برای رفع این خلأ‌ها کمک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار