بازدید 6995

آتش سوزی یک رستوران مهار شد

کد خبر: ۷۰۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 03 July 2017
بی احتیاطی و استفاده از اجاق گاز خوراک پزی در نزدیکی لوازم قابل اشتعال موجب بروز آتش سوزی در اتاقک استراحت کارگران رستورانی در جنوب تهران شد.

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، وقوع این حادثه ساعت 11:05 صبح دیروز توسط کارگران رستوران به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 5 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان رباط کریم، خیابان انبار نفت روانه شدند.

به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک اتاقک 20 متر مربعی که برای استراحت کارگران در قسمت پشت بام یک مرکز تهیه غذا در نظر گرفته شده بود صبح امروز آتش گرفت.

وی با اشاره به این که دود غلیظی اطراف محل حادثه را در بر گرفته بود، افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی به مقابله با آتش سوزی پرداخته و در کوتاه ترین زمان، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

مرتضی مجیدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی پس از بررسی محل حادثه علت بروز این آتش سوزی را استفاده از اجاق گاز خوراک پزی در نزدیکی لوازم قابل اشتعال و در نهایت آتش سوزی اعلام کردند.


 

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار