بازدید 3547
۱

امداد رسانی به روستاهای محاصره شده در طوفان

کد خبر: ۷۰۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 02 July 2017
معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ادامه داشتن وضعیت بد جوی در منطقه سیستان، کار امداد رسانی به روستاهای محاصره شده در طوفان در حال انجام است.

باقر کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: طوفان اخیر خسارات جدی به مردم و اراضی کشاورزی وارد کرده است.

معاون استاندار در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه ریزگردهای ناشی از طوفان باعث بروز و گسترش بیماری های فراوانی در منطقه شده، توزیع بسته های حمایتی و ماسک مخصوص به مردم منطقه در حال انجام است.

کرد افزود: با توجه به شدت وزش طوفان و بادهای 120 روزه  در چند روز گذشته در منطقه سیستان و مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد و سبب بستری تعداد زیادی از مردم شمال استان شد و گزارش های کارشناسان هواشناسی استان مبنی بر ادامه این شرایط تا پایان هفته، ضروری است که همه دستگاه ها ضمن حفظ آمادگی خود و کمک به مردم اندکی از مشکلات آن ها کاسته و اقدامات لازم را مد نظر داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد: برای انجام خدمات بهتر به مردم منطقه تقویت مراکز بهداشتی و درمانی روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طوفان و گردوخاک در حوزه سیستان تجربه شده است، باید تمام مشکلاتی که در این بخش وجود دارد رفع شود تا دیگر شاهد مشکلات در طوفان ها نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با آغاز بادهای 120 روزه سیستان به نظر می رسد که بهترین زمان برای آزاد سازی آب رود هیرمند در افغانستان این روزها باشد تا حداقل بخشی از سختی های آن منطقه را تلطیف نماید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار