بازدید 2469

دید افقی در زاهدان به ۵۰۰ متر رسید

کد خبر: ۷۰۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 02 July 2017
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دید افقی در 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف استان کاهش یافت و در زاهدان به 500 متر رسید.

به گزارش ایرنا، علی ملاشاهی اظهار داشت: با توجه به تداوم وزش بادهای شمالی در این مدت شعاع دید افقی در میرجاوه به 700 متر، زهک هزار متر، در نصرت آباد، سراوان، خاش و زابل 2 هزار متر و در ایرانشهر به 2 هزار و 500 متر رسید.
 
وی افزود: پیش بینی می شود وزش بادهای شمالی تا روز چهارشنبه با شدت زیاد همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان و با شدت کمتر در نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم داشته باشد.
 
وی گفت: از روز گذشته تاکنون حداکثر سرعت باد در زابل به 80 کیلومتر بر ساعت و در زاهدان به 70 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
 
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: فعلا سرعت وزش باد در زاهدان کم است اما تا ساعاتی دیگر بر شدت آن افزوده می شود.
ملاشاهی افزود: نواحی شرقی دریای عمان مواج است.
 
وی گفت: زاهدان و خاش با حداقل 24 درجه سانتیگرد و دلگان با حداکثر 47 درجه بالای صفر در شبانه روز گذشته خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.
 
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل